اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خبر داد

فراگیری آموزش عمومی و تخصصی 22 هزار داوطلب خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از آموزش عمومی و تخصصی 22 هزار و 16 نفر داوطلب هلال احمر استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

فراگیری آموزش عمومی و تخصصی 22 هزار داوطلب خراسان جنوبی

محمدرحیم شهریاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند آموزش و پژوهش در جمعیت هلال احمر استان را بسیار مهم دانست و گفت: اداره آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی فعالیت‌‌ها و دوره‌های متعددی در راستای آموزش در بحث سوانح و حوادث دارد.

برگزاری 208 دوره عمومی امداد و کمک‌های اولیه در سال جاری

وی از برگزاری 208 دوره عمومی امداد و کمک‌های اولیه از ابتدای سال تاکنون خبر داد و تصریح کرد: در این دوره‌ها تعداد 6 هزار و 54 نفر آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی به دوره‌های آموزشی مهارت‌های داوطلبی در جمعیت هلال احمر استان اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 106 دوره آموزشی مهارت‌های داوطلبی انجام شده که 3 هزار و 146 نفر در این دوره‌ها آموزش دیده‌اند.

 

شهریاری به دوره‌های مبتنی بر نیاز‌های محلی که یکی از دوره‌های آموزش عمومی و همگانی بوده اشاره کرد و گفت: در این دوره‌ها  تعداد 11 هزار و 921 نفر از جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در 261 دوره آموزشی آموزش‌های لازم را دیده‌اند.

برگزاری 26 دوره تخصصی توسط هلال احمر خراسان جنوبی

وی با بیان اینکه در سال جاری 26 دوره تخصصی شامل دوره‌های عمومی نجات، امداد و دوره تخصصی جستجو و نجات در آوار برگزار شده است، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون تعداد 393 نفر در دوره‌های عمومی نجات، 394 نفر در دوره‌های عمومی امداد و 108 نفر در دوره‌های تخصصی جستجو و نجات در آوار شرکت کرده و آموزش دیده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه آموزش‌های همگانی یکی از بحث‌های مهم در امر آموزش است، تصریح کرد: پیامک، بروشور آموزشی، کتاب و سی دی آموزشی، بنر و زیرنویس‌ها و تیزرهای تلویزیونی از فعالیت‌های مهم در امر اطلاع‌رسانی است.

شهریاری ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون 238 هزار نفر از مردم استان نیز از مباحث تبلیغاتی و آموزشی جمعیت هلال احمر استان بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/69005/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول