اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهه فجر امسال صورت می‌گیرد

اجرای بیش از 60 برنامه در اماکن مذهبی فارس

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته تخصصی ستاد دهه فجر فارس از اجرای بیش از 60 برنامه هم‌زمان در دهه فجر در مساجد و اماکن مذهبی این استان خبر داد.

اجرای بیش از 60 برنامه در اماکن مذهبی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رضا باقری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمیته تخصصی مساجد ستاد دهه فجر متشکل از نهاد‌هایی نظیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، مرکز رسیدگی به امور مساجد، سازمان تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، ستاد اقامه نماز، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و سازمان بسیج مساجد و محلات این استان با برگزاری جلسات متعدد برای دهه فجر برنامه‌ریزی کرده‌اند.

وی افزود: در این جلسات با توافق اعضای کمیته، برنامه‌های گوناگونی برای ایام‌الله دهه فجر تصویب شد.

باقری ادامه داد: برگزاری دیدار عمومی فرمانداران شهرستان‌های این استان در مساجد از برنامه‌های شاخص کمیته مساجد در دهه فجر است.

این مسئول اضافه کرد: این دیدار در شیراز با هماهنگی ستاد برگزاری نماز ‌جمعه در 20 بهمن ماه جاری پیش از اقامه نماز برگزار می‌شود.

مسئول کمیته تخصصی ستاد دهه فجر استان فارس گفت: برگزاری شب‌های خاطره در مساجد با حضور زندانیان و فعالان سیاسی دوران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، اجرای مسابقه پیامکی، برپایی نماز‌های شکر و نمایشگاه تصویری با موضوع پیروزی انقلاب در حرم‌های مطهر امام‌زادگان شاخص با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه این استان در این دهه اجرا می‌شود.

وی در بیان مراسم ویِژه 22 بهمن ماه جاری ابراز داشت: در این روز پرچم 360 متری جمهوری ‌اسلامی‌ ایران، توسط اعضای کانون‌های فرهنگی‌ هنری مساجد فارس در مسیر راهپیمایی شیراز به حرکت در‌می‌آید.

باقری ادامه داد: از برنامه‌های دیگر این ایام مبارک، پخش گلبانگ «الله‌اکبر» از مناره‌ها و گلدسته‌های مساجد در شب 22 بهمن ماه جاری است.

انتهای پیام/2448/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول