اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان خبر داد

برگزاری مسابقات تکواندوی قهرمانی کشور در آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان از برگزاری مسابقات تکواندوی کشور ویژه دهه فجر در این شهر خبر داد.

برگزاری مسابقات تکواندوی قهرمانی کشور در آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، غلامرضا خنفری در جلسه ظهر امروز شورای فرهنگی عمومی شهرستان آبادان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری منطقه برگزار شد، اظهار کرد: اداره تربیت‌بدنی آبادان همگام با دیگر ارگان‌های اجرایی شهرستان آبادان و با حضور هیئت‌های مختلف ورزشی در ویژه برنامه‌های دهه فجر شرکت می‌کند.

وی افزود: به همین منظور مسابقات رزمی کشوری و مسابقات تکواندو کشوری به صورت آزاد با حضور همه ورزشکاران علاقه‌مند این رشته و به دو شکل فضای باز و سالنی در شهرستان آبادان برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان ادامه داد: مسابقات تکواندو در شاخه باز در مکان یادمان والفجر 8 اروندکنار و شاخه سالنی آن به میزبانی آبادان در سالن تربیت بدنی منطقه برگزار می‌شود.

*افتتاح زورخانه پوریای ولی در آبادان

وی در ادامه با اشاره به افتتاح زورخانه پوریای ولی در شهرستان آبادان بیان کرد: افتتاح زورخانه پوریای ولی در شهرستان آبادان از جمله برنامه‌های افتتاحیه اداره ورزش و جوانان در منطقه همزمان با خجسته ایام دهه فجر است.

خنفری در پایان گفت: شرکت همه اعضا و ورزشکاران هیئت‌های ورزشی شهرستان در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه اختتامیه برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر این اداره در شهرستان آبادان است.

انتهای پیام/72002/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول