اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

تکواندوکاران قزوینی به دنبال فرار از سقوط

خبرگزاری فارس: تیم هیئت تکواندوی قزوین در لیگ دسته یک تکواندوی باشگاه‌های کشور برای فرار از سقوط به مصاف رقیبان می‌رود.

تکواندوکاران قزوینی به دنبال فرار از سقوط

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در هفته پنجم و ششم رقابت‌های لیگ دسته یک تکواندوی باشگاه‌های کشور جام نقش جهان تیم هیئت تکواندوی قزوین امروز به ترتیب به مصاف تیم‌های الماس بتن همدان و مؤسسه آموزش عالی زند فارس می‌‌رود.

تیم هیئت تکواندوی قزوین در حالی در این هفته از رقابت‌ها به روی شیاپ چانگ می‌رود که این روزها حال و روز خوشی در جدول رده‌بندی ندارد و به دنبال فرار از سقوط به پیروزی در این دو دیدار نیاز مبرم دارد.

تکواندوکاران تیم هیئت تکواندوی قزوین در حالی این روزها به این فکر هستند که خود را در مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور حفظ کنند که سال گذشته در جریان برگزاری این مسابقات توانسته بودند عنوان نایب قهرمانی را به دست آورند و حتی جواز حضور در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور را کسب کرده باشند.

گرچه سیاست مسئولان تیم هیئت تکواندوی قزوین در مسابقات سال گذشته این بود که به جای حضور در رقابت‌های لیگ برتر باز هم تیم خود را راهی لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور کنند اما به نظر می‌رسد این برنامه‌ریزی چندان هم با برنامه‌ریزی صورت نگرفته است.

بدون شک یکی از مهم‌ترین اهداف مسئولان باشگاهی تیم هیئت تکواندو این بوده که در فصل جاری مسابقات لیگ دسته یک تکواندوی باشگاه‌های کشور با استفاده از ترکیب بازیکنان جوان و بومی خود دست به جوان‌گرایی بزنند که البته این اتفاق خوشایند است، اما صورت گرفتن این مسئله با توجه به نتایج ضعیف این تیم و در حالی که بازیکنان تیم هیئت تکواندو خطر سقوط به دسته پایین‌تر را حس می‌کنند نمی‌تواند جالب باشد.

هفته پنجم و ششم رقابت‌های لیگ دسته یک تکواندوی باشگاه‌های کشور در حالی با حضور 11 تیم به میزبانی خوزستان برگزار می‌شود که تیم هیئت تکواندوی قزوین در این رقابت‌ها با کسب شش امتیاز در مکان دهم جدول قرار دارد.

انتهای پیام/77004/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول