اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تکواندو کاشان خبر داد

تکواندوکاران کاشان در تورنمنت آلمان

خبرگزاری فارس : دبیر هیئت تکواندو شهرستان کاشان گفت: زمینه حضور یک تیم از کاشان در یک تورنمنت معتبر بین‌المللی در کشور آلمان فراهم شده است.

تکواندوکاران کاشان در تورنمنت آلمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، عبدالله غلامرضا بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش‌های انجام شده زمینه حضور تیم تکواندو کاشان در تورنمنت بین‌المللی کلاس A در هامبورگ آلمان فراهم شده اما تا کنون حامی مالی برای حمایت از این تیم اعلام آمادگی نکرده است.

وی استعدادها و ظرفیت‌های رشته تکواندو در شهرستان کاشان را یکی از عوامل مهم دعوت از این تیم برای حضور در یک تورنمنت بین‌المللی معتبر اعلام کرد و گفت: برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی و قهرمانی آقایان و بانوان کشور در رده سنی جوانان و بزرگسالان، حضور تیم تکواندوی کاشان در لیگ دسته یک کشور و کسب مقام هشتم در بین 12 تیم شرکت‌کننده در لیگ دسته اول کشور از مهمترین مؤلفه‌های دعوت از تیم تکواندوی کاشان به تورنمنت بین‌المللی آلمان محسوب می‌شود.

دبیر هیئت تکواندوی کاشان، کسب دو عنوان کاپ اخلاق تیم‌های آقایان و بانوان کاشان در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، کسب مقام هشتم تیم تکواندوی کاشان در بین 33 استان شرکت‌کننده در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، حضور تیم تکواندو بانوان کاشان در لیگ دسته یک کشور، ارتقای هشت مربی درجه سه به درجه دو تکواندوی کاشان و ارتقای تعدادی از اساتید تکواندوی کاشان به دان‌های بین‌المللی کشور کره را از دیگر فعالیت‌های هیئت تکواندوی کاشان برشمرد.

به گفته وی، تهیه چهار تخته تشک شیاپ‌چانگ استاندارد، تهیه دستگاه‌های داوری دیجیتال و سایر امکانات سخت‌افزاری توسط هیئت تکواندوی کاشان این هیئت را به لحاظ تأمین تجهیزات از دیگر هیئت‌های تکواندو متمایز کرده است.

شهرستان کاشان با نزدیک به 2 هزار تکواندوکار از کمربند سفید تا کمربند مشکی دان شش تکواندو، پس از هیئت فوتبال دومین هیئت ورزشی به لحاظ تعداد ورزشکار عضو در شهرستان کاشان است.

انتهای پیام/2406/ج30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول