اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 81

مسابقات تکواندو قهرمانی استان تهران در ری آغاز شد

خبرگزاری فارس: سابقات تکواندو قهرمانی استان تهران در راستای جشنواره ورزشی فجر 91 در شهرری آغاز شد.

مسابقات تکواندو قهرمانی استان تهران در ری آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با سالروز ولادت با سعادت پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع) مسابقات تکواندو قهرمانی استان تهران در راستای جشنواره ورزشی فجر 91 با حضور ورزشکاران، مربیان، پیشکسوتان و جمعی از مسئولان شهرستان ری در سالن شهید انور شهرری استارت خورد.

در رده سنی نوجوانان در این دوره از مسابقات 150 ورزشکار در قالب 15 تیم از مناطق شمال شرق و غرب، جنوب شرق تهران و شهرستان‌های ری، شمیرانات، ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت، قدس، اسلامشهر، رباط کریم، شهریار،ملارد و بهارستان به مصاف هم رفته و به رقابت می‌پردازند.

جشنواره ورزشی فجر در سال گذشته نیز به مناسبت دهه فجر برگزار و موجب همدلی و استعدادیابی مطلوبی در رشته های محتلف ورزشی شد.

این گزارش حاکی است، گرامیداشت شهدای ورزشکار، تجلیل از پیشکسوتان ورزشی، بازدید از خانواده شهدا و ... از جمله برنامه‌های ورزشی، فرهنگی و عمرانی است که همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سطح استان تهران برگزار می‌شود.

جشنواره فرهنگی ـ ورزشی فجر 91

اداره کل ورزش و جوانان استان تهران همزمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در بخش توسعه هیئت‌های ورزشی، برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی فجر 91 در تمام شهرستان‌های استان، شهر و محلات تهران در همه رشته‌های ورزشی با حضور بانوان و آقایان ورزشکار اعلام شده است.

این جشنواره با شعار «افتخار، ورزش و جوانمردی» در دو محور فرهنگی و ورزشی برگزار می شود که اهداف بلندمدت و کوتاه مدتی را پی می گیرد و یکی از اهداف این جشنواره، توسط مدیرکل ورزش و جوانان استان، زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب و امام(ره)، بعد از گذشت 34 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

استعدادیابی در بین ورزشکاران استان تهران که با حضور فعال و پرشور جوانان، آنان را برای مسابقات آسیایی 2014 و المپیک 2016 آماده می‌کند، از دیگر اهداف این جشنواره اعلام شده است.

انتهای پیام/2462/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول