اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حراست اوقاف و امور خیریه خراسان‎رضوی خبر داد

30 امامزاده و بقعه متبرکه در خراسان‎رضوی زیر پوشش طرح حفاظت قرار گرفت

خبرگزاری فارس: مدیر حراست اوقاف و امور خیریه خراسان‎رضوی گفت: 30 امامزاده و بقعه متبرکه در شهرستان‎های این استان زیرپوشش طرح حفاظت قرار گرفته است.

30 امامزاده و بقعه متبرکه در خراسان‎رضوی زیر پوشش طرح حفاظت قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، محمدعلی سعیدی اظهار داشت: امامزاده‌ها و بقاع متبرکه در شهرستان‌های کاشمر، مشهد، تربت حیدریه، گناباد، سبزوار و نیشابور زیرپوشش این طرح قرار دارند.

وی افزود: در اجرای این طرح امامزاده‌ها در بقاع متبرکه در مقابل سرقت‌های احتمالی، مشکلات و معضلات امنیتی و مزاحمت‌های احتمالی افراد شرور مجهز می‎شوند.

مدیر حراست اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی گفت: هم‌اینک امامزاده میامی، بقعه خواجه اباصلت، امامزاده‌های عابد کاخک گناباد و یاسر و ناصر طرقبه به سامانه‌های حفاظتی مجهز شدند.

سعیدی افزود: در راستای این طرح، به زودی خادمان بقاع و امامزاده‌ها به لباس متحدالشکل، کارت شناسایی و وسایل دفاع شخصی مجهز می‌شوند.

به گفته وی حفاظت از بقاع، تأمین و آرامش و امنیت بقاع و مقابله با هرگونه اقدامی که نظم و امنیت بقاع را بر هم زند، از اهداف طرح مذکور است.

انتهای پیام/70005/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول