اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهره‌وری اقتصادی موقوفات

عملیات سفت‌کاری بقعه امامزاده علی‌اصغر به پایان رسید

خبرگزاری فارس:معاون بهره‌وری اقتصادی موقوفات گفت: عملیات سفت‌کاری بقعه امامزاده علی‌اصغر ریوند با مساحت 500 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال به پایان رسید.

عملیات سفت‌کاری بقعه امامزاده علی‌اصغر به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام محمد احمدزاده عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات سفت‌کاری بقعه امامزاده علی‌اصغر (ع) ریوند با مساحت 500 متر مربع و با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال به پایان رسید.

وی ادامه داد: عملیات سفت‌کاری این بقعه شامل اجرای تربت‌خانه، شبستان، گنبد، گلدسته و ایوان ورودی به اتمام رسیده است.

احمدزاده خاطر نشان کرد: اجرای تأسیسات، کف‌سازی ساختمان، ساخت و نصب ضریح امامزاده در دستور کار قرار دارد که تا پایان سال اجرایی می‌شود.

معاون بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه با اشاره به دیگر فعالیت‌های عمرانی این بقعه متبرکه گفت: عملیات ساخت چند واحد تجاری در محل این امامزاده در حال اجرا است که اعتبار عمرانی آن از محل اعتبارات طرح زیارت استانداری تأمین می‌شود.

واحد حفاظت از بقعه امامزاده یحیی تشکیل شد

حسین سعیدی فاضل، رئیس حراست اداره کل اوقاف و امور خیریه در ادامه بیان داشت: واحد حفاظت از بقاع ملی تاکنون تنها برای امامزاده یحیی بن زید تشکیل شده است.

وی افزود: در صدد تشکیل واحد حفاظت ملی برای بقاع متبرکه شاخص از جمله امامزاده سید محمد، آستان مقدس خواجه‌ اباصلت، امامزاده محمد عابد کاخک و امامزاده سیدحمزه کاشمر از طریق سازمان هستیم.

سعیدی در پایان یادآور شد: یکی از وظایف این واحد تأمین امنیت و آسایش زائران است و بقاع متبرکی که دارای زائران زیادی هستند در اولویت این طرح قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/70002/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول