اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر/ 165

مادر شهید چراغ‌روشن: پسرم بسیار خوشرو، مردم‌دار و متواضع بود

خبرگزاری فارس: مادر شهید چراغ‌روشن با اشاره به ویژگی‌های فرزند شهیدش گفت: پسرم بسیار خوشرو، مردم‌دار و با تواضع بود.

مادر شهید چراغ‌روشن: پسرم بسیار خوشرو، مردم‌دار و متواضع بود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، شهید قاسم چراغ‌روشن با اینکه خدمت مقدس سربازی را به اتمام رسانده بود، با همتی استوار و در پیروی از دستور فرمانده در محل خدمت خود ماند و به فیض عظیم شهادت نایل شد و پیکر پاکش هیچ‌وقت به دامان خانواده باز نگشت ...

همزمان با سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به همت امور ایثارگران شهرداری از خانواده معزز جاویدالأثر قاسم چراغ‌روشن دیدار به ‌عمل آمد.

در این دیدار که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین، سید احمد موسوی، امام جمعه باقرشهر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله (ره)، یکی از اعضای شورای شهر، معاونت اجرایی شهردار، مسئول هیئت رزمندگان اسلام و مسئول روابط‌ عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر و ... برگزار شد، مادر شهید قاسم چراغ‌روشن به توصیف فرزند شهیدش پرداخت.

وی در این ارتباط گفت: من برای فرزندانم هم پدر بودم و هم مادر و با دسترنج و زحمات طاقت فرسا با توجه به فقدان پدر، آنها را سروسامان دادم، با اینکه خانواده پرجمعیتی بودیم و خداوند هشت فرزند به ما عطا کرده بود، قاسم را با خون دل و عرق جبین بزرگ کردم و خدا را شکر می‌کنم که یکی از پسرانم در راه اعتلای اسلام و انقلاب به شهادت رسیده است و من در روز قیامت رو سفید هستم و موجب شد در حضور ائمه معصومین (ع) به‌ ویژه حضرت زهرا (س) خجالت نکشم و بگویم من هم برای اعتلای اسلام عزیز و قرآن مبین هدیه‌ای ناقابل تقدیم کرده‌ام.

این مادر شهید ادامه داد: قاسم پسر بسیار خوشرو، مردم‌دار و با تواضعی بود.

زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا موجب رشد فرزندان انقلاب می‌شود

میرجلال موسوی، عضو شورای اسلامی باقرشهر در این دیدار ضمن تأکید بر ضرورت نکوداشت یاد و خاطره شهدا، حفظ آثار و خاطرات شهدا را برای آیندگان به ‌ویژه جوانان و نوجوانان الزامی دانست و خطاب به خانواده این شهید گفت: این دیدارها موجب تقویت روحیه خدمت به شهروندان و تجدید بیعت با آرما‌ن‌های آنان است.

وی ضمن عذرخواهی از محضر خانواده‌های شهدا خاطرنشان کرد: وظیفه ما و تمام مسئولان است که اهتمام بیشتری نسبت به خانواده‌های شهدا داشته باشیم و اگر کوتاهی و تقصیری در این زمینه وجود دارد به علت مشغله‌های کاری است.

وی ابراز امیدواری کرد که با نکوداشت یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فرهنگسراها و مراکز فرهنگی و ورزشی شهرداری، موجب رشد فرزندان این سرزمین در فضایی سرشار از معنویت و دوستی باشیم.

انتهای پیام/2462/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول