اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اختصاص 200 میلیارد ریال اعتبار

پروژه کنارگذر جنوبی شهر قوچان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار قوچان با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در ارتباط با اجرای پروژه کنارگذر جنوبی قوچان، گفت: با اختصاص اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال، عملیات اجرایی این پروژه عظیم همزمان با دهه فجر آغاز شود.

پروژه کنارگذر جنوبی شهر قوچان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، اسماعیل حیدری آزاد عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژ‌ه‌های در دست افتتاح در دهه فجر اظهار کرد: در ایام دهه مبارک فجر، تعداد 66 طرح یا پروژه در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: برای اجرا و تکمیل این پروژه‌ها، اعتباری بالغ بر 175 میلیارد و 736 میلیون ریال صرف شده است.

فرماندار قوچان ادامه داد: از مهم‌ترین طرح‌های آماده افتتاح می‌توان به گازرسانی به 10 روستای بخش مرکزی، احداث بند انحرافی روستای داغیان، احداث دهانه آبگیر و کانال انتقال آب روستای شاهرک اشاره کرد.

وی به دیگر پروژ‌ه‌های در دست افتتاح نیز اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی بخش NICU بیمارستان موسی ابن جعفر(ع) و سه واحد خانه بهداشت روستایی، احداث انبار 300 تنی بازارچه مرزی باجگیران، راه‌اندازی چهار سایت BTS مخابراتی، بهره‌برداری از کارخانه خوراک دام و طیور ممتاز از دیگر پروژه‌ها است.

انتهای پیام/70003/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول