اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره مرکبات جهرم صورت می‌گیرد

رونمایی از رقم‌های جدید مرکبات در جهرم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره جهاد کشاورزی جهرم گفت: در دومین جشنواره ملی مرکبات جهرم از رقم‌های جدید ورا و پرنا که رقم‌های هیبرید پرتقال و نارنگی هستند رونمایی می‌شود.

رونمایی از رقم‌های جدید مرکبات در جهرم

جلال بهجو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم با اشاره به برگزاری جشنواره ملی مردمی مرکبات در هفتم بهمن ماه سال جاری اظهار داشت: این جشنواره به منظور نمایش توانمندی‌های بسیار گسترده شهرستان جهرم در زمینه تولید، بسته‌بندی و صادرات مرکبات و همچنین رونمایی از رقم‌های جدید ورا و پرنا که رقم‌های هیبرید پرتقال و نارنگی هستند برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرستان جهرم با سطح زیر کشت بیش از 30 هزار هکتار باغات مرکبات و تولید بیش از750 هزار تن محصول قطب اصلی کاشت و تولید مرکبات در استان فارس و جنوب کشور را به خود اختصاص داده، افزود: این مهم بیانگر تلاش بی‌وقفه کشاورزان و فعالان بخش کشاورزی در راستای تولید محصول مرکبات در سطح این شهرستان است.

رئیس اداره جهاد کشاورزی جهرم ادامه داد: در این راستا وظیفه خود می‌دانیم با برگزاری جشنواره مرکبات ضمن نمایش توانمندی‌های شهرستان جهرم در تولید مرکبات از زحمات کشاورزان و کارشناسان که در این زمینه فعالیت می‌کنند نیز قدردانی کنیم.

به گزارش فارس، در این جشنواره مسئولان وزارت جهاد کشاورزی، سازمان جهاد کشاورزی فارس و شهرستان‌های مختلف و همچنین شخصیت‌های کشوری، استانی و مسئولان محلی حضور می‌یابند.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول