اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوای گلستان:

بسیج محدودیت ندارد / بسیج در گلستان بانشاط است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: بسیج محدودیت ندارد و هر جا که نیاز باشد وارد عمل می‎شود.

بسیج محدودیت ندارد / بسیج در گلستان بانشاط است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدحسین بابایی بعدازظهر امروز در جمع شورای فرماندهی سپاه نینوا گلستان، اظهار داشت: سپاه استان در سال گذشته با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان در استان 37 پروژه محرومیت‎زدایی انجام داد و در سال‌جاری نیز مبلغ مختصری در اختیار گلستان قرار گرفت اما دو برابر اعتبار اداری بازدهی دارد چراکه با همت بسیجیان رسیدن به قله‎های پیشرفت دست‎یافتنی است.

وی بیان داشت: سپاه و بسیج در زمینه‎های آموزشی، نهضت سوادآموزی، منابع طبیعی، گابیون‎بندی، طبیعت، ماهی، مرغ، بهداشت، عمرانی وارد شده و بنا داریم تا در زمینه تولید برق همچنین فعالیت‎هایی که مردم به آن نیاز دارند ورود کنیم.

اگر دشمن تهدید نظامی کند همه کشور قتلگاه آنان خواهد شد

فرمانده سپاه نینوای گلستان با اشاره به اینکه تحقیق و پژوهش با واقعیت منطبق است خاطرنشان کرد: در زمینه پروژه‎های علمی‎ پژوهشی و پژوهشی ‎اجتماعی، اعتباراتی به سپاه داده شده و در این زمینه ورود کرده‎ایم که نیاز است مطالعاتی صورت پذیرد.

بابایی به پروژه‎های علمی پژوهشی اشاره کرد و افزود: در زمینه‎های امنیت مردمی، مرز، اهل‎سنت، عرصه‎های انقلاب، اجتماع و مباحث دفاعی پروژه‎هایی ارائه شده است.

وی با تاکید بر اینکه همه مردم در همه جای کشور آموزش دیده و بسیجی هستند متذکر شد: اگر دشمن تهدید نظامی کند همه کشور قتلگاه آنان خواهد شد.

برنامه‎های فرهنگی سپاه شائبه سیاسی نداشته و ندارد

فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه در همه زمینه‎ها شاهد فعالیت‎های خوبی در استان هستیم ابراز داشت: بسیج در گلستان بانشاط است و خوب کار می‎کند که باید این نشاط را قدر بدانیم و در راستای رشد استان به کار بگیریم.

بابایی در خصوص اینکه مسائل زیرساختی نیاز به کار بیشتری دارد مذکر شد: استان گلستان استان محرومی است اما با تلاش و کوشش این مشکلات قابل حل خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه اجرای برنامه‎های فرهنگی سپاه شائبه سیاسی نداشته و ندارد خاطرنشان کرد: گودال سرخ بخشی از عزاداری سیدالشهداست و به دلیل اینکه اجرای مجموعه "ستاره صبح" در گلستان با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و بیش از 120 هزار نفر از این برنامه دیدن کردند تلاش کردیم تا اقدام به اجرای برنامه فرهنگی دیگری در استان شود.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول