اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

فاز نخست زائرسرای راهیان نور به بهره‎برداری می‎رسد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: زائرسرای راهیان نور در سه فاز پیش‌بینی شده که فاز نخست آن رو به اتمام بوده و به زودی به بهره‎برداری خواهد رسید.

فاز نخست زائرسرای راهیان نور به بهره‎برداری می‎رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدحسین بابایی عصر امروز در جلسه ستاد راهیان نور اظهار داشت: ایجاد راه دسترسی به داخل ساختمان، تامین انشعابات آب و برق از جمله عواملی است که برای تکمیل زائرسرای راهیان نور در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه از دو سال پیش تاکنون گام‎های بزرگی در این راستا برداشته شده است تصریح کرد: نخستین تخصیص از سوی استانداری پرداخت و تخصیص دوم این پروژه نیز صادر شده است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان داشت: با وجود تحریم‎ها و مشکلات اقتصادی همواره برنامه‎های بسیج و راهیان نور هر سال بهتر از سال قبل برگزار می‎شود.

بابایی با بیان اینکه پاسداری از انقلاب اسلامی از وظایف سپاه است، یادآور شد: این نهاد بر مبنای اساسنامه مشخص شده و وظیفه جذب، آموزش و سازماندهی مردم را برای مسائل انقلاب باید به خوبی انجام بدهد. طبیعتاً در این کار از آحاد مردمی و مسئولان مردمی استفاده می‎کند و به همین دلیل برنامه‎های متنوعی تدارک دیده شده است.

وی اضافه کرد: باید با تشکیلات فکر، طراحی، برنامه‎ریزی و کمک گرفتن از نخبگان و استفاده از امکانات مردمی دولتی برای پاسداری از انقلاب قدم برداریم و این طور نیست که برای این کار بودجه‎ای در مجلس به تصویب برسد و در اختیار سپاه قرار بگیرد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان؛ راهیان نور را یکی از مهمترین برنامه‎های سپاه عنوان کرد و ابراز داشت: این مهم یکی از برنامه‎های جدی است و نسبت به سال‎های قبل در سراسر کشور به پیشرفت‎های خوبی رسیده است.

بابایی با تاکید بر اینکه نیت خالص در برنامه‎های راهیان نور موجبات پیشرفت را به همراه دارد، خاطرنشان کرد: پول به تنهایی کارساز نیست بلکه اراده‌ها در برنامه‎ها اصلی‎ترین کار را انجام می‎دهد.

وی از پای کار بودن روسای دانشگاه‎ها در زمینه راهیان نور قدردانی کرد و گفت: امیدواریم در سال‌جاری این همکاری پررنگ‎تر از سال گذشته صورت پذیرد.

انتهای پیام/2307/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول