اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان:

نور ولایت کشور را از دسیسه‌های دشمنان مصون نگه داشته است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: آنچه کشور ما را از خطرات و تهدیدات دشمنان داخلی و خارجی مصون نگه داشته، نور ولایت فقیه است.

نور ولایت کشور را از دسیسه‌های دشمنان مصون نگه داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سردار محمدحسین بابایی عصر امروز در گردهمایی بسیجیان سپاه ناحیه شاهرود که در کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد، به چرایی تغییر مسیر برخی در انقلاب اسلامی پرداخت و با اشاره به رنسانس در اروپا بیان کرد: رنسانس در اروپا در پاسخ به چند سوال بود که عبارتند از انحراف مسیحیت و به صلابه کشیدن مردم زیر عنوان دین، وحی نبودن دین مسیح و سختی‌های قرون وسطا بود.

وی افزود: انقلاب فرانسه که رخ داد در مقابل دین تحریف شده نمی‌دانست کدام دین صحیح است، لیبرال یا دموکراسی یا هردوی اینها در قالب دین و تمام اجزای بشر آن روز اروپا تحت تاثیر این انقلاب قرار گرفت.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با اشاره به فتنه 88 افزود: ما در فتنه 88 همه دیدگاه‌های مختلف را در جریان برانداز نظام شاهد هستیم و می‌بینیم که وهابیت،انجمن حجتیه، منافقین، ملی مذهبی‌ها، سلطنت‌طلبها و گروه‌های مختلف با هم متحد شده بودند تا ریشه انقلاب اسلامی را بزنند.

بابایی با اشاره به این دسیسه‌ها در اول انقلاب گفت: هشت روز بعد از تشکیل انقلاب اسلامی جنگ و فتنه بر ضد انقلاب آغاز شد افرادی همچون شهیدان مطهری،مفتح، بهشتی در برابر اینها ایستادند و گفتند دین احیاکننده جامعه بشری است.

وی ادامه داد: باید توجه داشته باشیم که این تلاش‌ها همه برای نابودی اسلام حقیقی است و آنها تلاش کردند و می‌کنند که اسلام حقیقی را از بین ببرند.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با اشاره به اینکه 400 سال مسیر جهان در کج راه و سراشیبی بود، بیان کرد: 400 سال جهان به دست استکبار و اعیادی شیطان اداره می‌شد و آنها تمام تلاش خود را برای محو خدا و دین در جهان بکار بردند اما انقلاب اسلامی جریان را عوض کرد و لرزه به ارکان استکبار انداخت.

بابایی با اشاره به واقعه روز عاشورای سال 88 گفت: آنها که تفکر لیبرالی داشتند دست به اینکار زدند؛ چرا که در عاشورای سال 61 هجری افرادی که در برابر امام حسین(ع) ایستادند جنگاوران قدیمی سپاه اسلام و حافظ و قاری قرآن بودند و در فتنه 88 نیز افرادی که در برابر نظام و ولایت ایستادند از یاران انقلاب و امام (ره) بودند.

وی خاطرنشان کرد: سه راهبرد اساسی آمریکا در برابر ایران اسلامی، تخریب وحدت ملی به هر روشی، تخریب دین و تخریب امید در مردم و جوانان بوسیله اقتصاد و رسانه است و آنها برای این سه راهبرد تمام تلاش خود را گذاشته‌اند و جنگ اقتصادی و نرم بر ضد ما به همین خاطر است.

وی اظهار داشت: باید بدانیم که اگر در خط ولایت باشیم به سعادت می‌رسیم و این در فتنه 88 کاملاً مشخص شد که کسانی که در خط ولایت بودند گمراه نشدند و آنان که در خط احزاب و گروه‌ها بودند منحرف شدند و در پایان به ولایت پیوستند و یا اینکه در گمراهی ماندند.

بابایی تاکید کرد: فصل‌الخطاب همه کارها و برنامه‌ها ولایت است و این باعث شده که دشمن نتواند کاری از پیش ببرد به جرأت می‌توان گفت دشمنان امروز زبون‌تر و درمانده‌تر از گذشته هستند.

انتهای پیام/2249/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول