اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

دشمن با تشنج در بازار اقتصادی قصد تزریق روح ناامیدی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: دشمن از طریق خراب کردن روحیه مردم و تشنج در بازار اقتصادی، قصد تزریق روح سردرگمی در آینده مردم را داشته تا آنان را ناامید کند.

دشمن با تشنج در بازار اقتصادی قصد تزریق روح ناامیدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدحسین بابایی بعدازظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه ترکمن در حسینیه سپاه بندرترکمن برگزار شد ضمن اشاره به رویکرد اخیر دشمن در جنگ اقتصادی علیه ایران اظهار داشت: دشمن در تحریم 34 ساله علیه کشورمان در تمام‌ زمینه‎ها نه تنها باعث منزوی و محدود شدن ما نگردید بلکه تلاش و تکاپو جوانان ما در تمامی زمینه‎ها باعث شکوفایی اقتصاد ما شد.

وی تصریح کرد: این تلاش موجب شده که جوانان کشورمان با استفاده کامل از تمام توانایی‎های خود به پیشرفت‎های وسیعی در زمینه‎های مختلف علمی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی رسیده و زیبایی این پیشرفت در این بود که ما با تحریم به این درجه از رشد و پیشرفت دست یافتیم.

آمریکا دنبال سه راهبرد است

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به راهبردهای آمریکا علیه مواضع ایران اذعان داشت: دشمن از سه طریق تلاش خود را برای تخریب کشورمان انجام داد از جمله تخریب وحدت ملی و یکپارچگی ملت ایران که با برنامه‎ریزی خود تمام تلاش، ثروت و اپوزیسیون خود را به خدمت گرفته است.

بابایی بیان داشت: دشمن با تخریب، وحدت را در تمام ابعاد مختلف از جمله مذهب و اقوام مختلف ضعیف کرده و در صدد تفرقه بین مسلمین برآمد غافل از اینکه از افتخارات ملت غیور ما این بود که تمام مذاهب و اقوام ایران ملتی یکپارچه هستند.

وی همچنین اقدام مهم دیگر دشمن را در تخریب ایمان و راهبردهای ایمان مردم عنوان کرد و افزود: دشمن با تخریب دین، ایمان و باورهای دینی مردم از هر طریق ممکن سعی در زیرسوال بردن اعتقادات و ایمان ما را دارد و در حربه‎های جدید خود طرز لباس و پوشش ما را نشانه گرفته که از این طریق نقشه‎های شوم خود را عملی سازد.

بابایی اقدام و راهبرد سوم دشمن را علیه ایران، تخریب روح امید در مردم و آینده آنان ذکر کرد و گفت: دشمن از طریق خراب کردن روحیه مردم و تشنج در بازار اقتصادی، قصد تزریق روح سردرگمی در آینده مردم را داشته تا آنان را ناامید کند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان اضافه کرد: این در حالی است که در اقدامی جدید و منتشره از سوی پایگاه خبری تامسون رویترز، ایران در تولید علم در بین کشورهای در حال توسعه مقام اول و جزو 11 کشور جهان است که دارای انرژی هسته‎ای می‎باشد.

پیشرفت‎های علمی ایران خیره‎کننده است

بابایی رتبه ایران را در تولید سلول‎های بنیادین، رتبه هجدهم جهان و تولید پهبادهای پیشرفته مقام دوم ذکر کرد و گفت: با وجود تمام این پیشرفت‎های وسیع علمی و تکنولوژی، دشمن نخواهد توانست روح امید و ایمان را در قلوب مردم ضعیف سازد.

وی تصریح کرد: وظیفه مهم و سنگینی ما در ترویج فرهنگ کار و تلاش، و تکیه بر تفکر اقتصاد مقاومتی، با اتکا به قدرت و توان خود راه نفوذ استعمار را در تمامی عرصه‎ها خواهیم بست.

بسیج متعلق به احاد مردم است

در این مراسم همچنین فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرترکمن گفت: بسیج متعلق به قشر یا زبان خاصی نیست بلکه متعلق به همه اقشار مردم است و ما باید با تلاش و کوشش، تفکر سازنده بسیج را در جامعه گسترش داده و ریشه‎های آن را تنومند سازیم.

محمدرضا خارکوهی اظهار داشت: باید سعی کنیم که این یادگار امام را که رهبر معظم انقلاب بر تقویت آن تاکید دارد ریشه‎دار کنیم تا شاهد شکوفایی هر چه بیشتر میهن عزیزمان ایران باشیم.

در این مراسم حسینعلی زرگری به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرترکمن معرفی شد.

انتهای پیام/2307/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول