اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب:

ای کاش اجرای تصفیه‌خانه بناب آغاز نمی‌شد/ از مردم معذرت می‌خواهم

خبرگزاری فارس: معاون توسعه و برنامه ریزی شرکت مهندسی آب و فاضلاب ضمن عذرخواهی از مردم بناب به خاطر تأخیر در بهره‌برداری از تصفیه‌خانه بناب گفت: با توجه به روند طولانی اجرای این طرح ای کاش این طرح آغاز نمی‌شد

ای کاش اجرای تصفیه‌خانه بناب آغاز نمی‌شد/ از مردم معذرت می‌خواهم

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حسین بنکداری پیش از ظهر امروز بعد از بازدید از مراحل اجرای تصفیه‌خانه بناب در نشستی با مسئولان این شهرستان ضمن عذرخواهی از مردم بناب به خاطر تأخیر در بهره‌برداری از این پروژه اظهار کرد: با توجه به روند طولانی اجرای این طرح ای کاش این طرح آغاز نمی‌شد چون چنین کارهایی برای نظام ایجاد بدبینی می‌کند.

وی با بیان اینکه دنبال یافتن مقصر نیستیم؛ افزود: تعطیلی طولانی مدت کارگاه از سوی پیمانکار باعث شده تا مسئولان نیز به این پروژه کم توجه باشند از این رو دولت تعامل و فعال‌سازی کارگاه توسط پیمانکار است و توصیه می‌کنیم که پیمانکار هر چه سریع‌تر کارگاه را فعال کند.

معاون توسعه و برنامه ریزی شرکت مهندسی آب و فاضلاب تصریح کرد: اگر شرایطی برای ادامه کار از سوی پیمانکار مشاهده نشود، پیمانکار خلع ید شده و برابر قانون عمل خواهیم کرد.

عملیات اجرایی پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب بناب از سال 1383 آغاز و قرار بود تا پایان سال 1390 مورد بهره‌برداری قرار گیرد اما، با رکود این طرح قرار شده به عنوان پروژه مهر ماندگار تا اتمام مسئولیت دولت دهم به بهره‌برداری برسد.

شهرستان 130 هزار نفری بناب در 120 کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان‌شرقی واقع شده و به علت قرار گرفتن این شهر در دشت مسطح بناب، اجرای فاضلاب در آن یکی از مشکل‌ترین طرح‌های آب و فاضلاب استان بوده است.

انتهای پیام/60004/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول