اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تلاوت کلام وحی در دیار علویان-55

راه‌یافتگان مرحله نهایی حفظ مسابقات سراسری قرآن معرفی شدند

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف در بخش بانوان گفت: از 38 نفر راه یافته در بخش حفظ قرآن کریم به مرحله کشوری، هشت نفر به مرحله فینال راه یافتند.

راه‌یافتگان مرحله نهایی حفظ مسابقات سراسری قرآن معرفی شدند

فاطمه خانی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: از سوی کمیته اجرایی مسابقات و با رأی داوران در بخش حفظ کل قرآن کریم، سقف امتیاز در این قسمت 300 امتیاز بود که تا حد نصاب 265 امتیاز به مرحله فینال راه یافتند.

وی با ذکر اسامی برگزیده‌ها در بخش نیمه نهایی حفظ قرآن کریم عنوان کرد: اعظم محمدی از بوشهر با 07/280 امتیاز رتبه نخست، حکیمه نصیری از مازندران با امتیاز 15/272 رتبه دوم، هاجر مهرعلیان با 50/ 271 امتیاز از اصفهان رتبه سوم، حمیده جعفری با 82/267 امتیاز از خراسان رضوی رتبه چهارم، فاطمه عابدینی با 20/267 امتیاز از قم رتبه پنجم، سما بابایی با 80/266 امتیاز از تهران رتبه ششم، سمیه کدخدایی با 79/265 امتیاز از قم رتبه هفتم و ملیحه طالبیان با 55/265 امتیاز از اصفهان رتبه هشتم را برای راه یافتن به دوره نیمه نهایی کسب کردند.

خانی‌زاده استقبال مدعوین از این دوره مسابقات قرآن کریم به میزبانی مازندران را مطلوب عنوان کرد و گفت: کمیته مدعوین توانست فضای مسابقه را به بهترین نحو با حضور مشتاقان به کلام وحی مدیریت کند.

وی با اشاره به اینکه امروز حضور خانواده‌های شهدا در مسابقات کل حفظ قرآن کریم در محل مسابقه بی‌نظیر بود، اذعان داشت: با حضور خانواده‌های شهدا رأس ساعت 9:33 دقیقه گلبانگ فجر انقلاب اسلامی در فضای نورانی قرآن طنین‌انداز شد.

انتهای پیام/86006/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول