اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تلاوت کلام وحی در دیار علویان- 56

ابراهیمی: تشویق از جوانان قرآنی بیشتر شود/ برنامه‌های قرآنی مناسبتی نباشد

خبرگزاری فارس: عضو گروه بین‌المللی همخوانی یاسین بابلسر گفت: تشویق مسئولان از جوانان در امور قرآنی بیشتر شود.

ابراهیمی: تشویق از جوانان قرآنی بیشتر شود/ برنامه‌های قرآنی مناسبتی نباشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، گروه بین‌المللی مدیحه‌سرایی و همخوانی یاسین بابلسر در راستای برگزاری مسابقات قرآن در مازندران در مصلی جوادالائمه (ع) شهرستان رامسر به اجرای برنامه پرداختند.

پیام ابراهیمی از اعضای گروه بین‌المللی مدیحه‌سرایی و همخوانی یاسین بابلسر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رامسر با ابراز خرسندی از حضور جوانان در گروه‌های تواشیح و همخوانی گفت: بسیار پسندیده است که تشویق و تقویت جوانان برای ملحق شدن به گروه‌ها و مجموعه‌های دینی و قرآنی از سوی مسئولان بیشتر شود.

ابراهیمی درباره برنامه‌های اجرا شده توسط گروه تواشیح و همخوانی یاسین بابلسر در افتتاحیه مسابقات قرآن کریم در مازندران تصریح کرد: در این مسابقه گروهمان به همراه دیگر گروه‌های همخوانی استان، برنامه‌های متعددی را اجرا کردند و اجراهای دیگری در روزهای بعدی خواهیم داشت.

این قاری گروه تواشیح خاطر نشان کرد: سازمان اوقاف برگزارکننده و متولی بزرگ‌ترین و شاخص‌ترین مسابقات قرآن در کشور است و انتظار می‌رود در طول سال و در تمام ماه‌ها برنامه‌های ویژه و نو در دست اجرا باشد نه اینکه فقط در ماه‌ها و هفته‌ای خاص برنامه‌های ویژه قرآنی تهیه و پخش شود.

وی با اشاره به نقش اثرگذار آموزش و پرورش در فراگیری آموزه‌های دینی و به ویژه قرآن کریم تصریح کرد: آموزش و پرورش با جذب نیروهای قرآنی که سابقه تدریس در دارالقرآن‌ها را داشته و بیشترشان از افراد برگزیده مسابقات استانی و کشوری بوده‌اند، وظیفه خود را برای ترویج مسائل قرآنی به خوبی ایفا کرده است.

ابراهیمی در پایان اعلام کرد: بسیار قابل ارزش است که برای آموزش قرآن کریم از بهترین نیروها استفاده شود.

انتهای پیام/86024/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول