اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره تئاتر فجر اجرا شد

خلبان آر کی یو 100 پیدا شد

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: نمایش «خلبان آر کی یو 100 پیدا شد» تولید شده در واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان بوشهر در جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی فجر اجرا شد.

خلبان آر کی یو 100 پیدا شد

سید حسین سیدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر مهم‌ترین برنامه‌ها و فعالیت‌های هنری این حوزه در ایام دهه مبارک فجر را تشریح کرد.

وی با تبریک ایام دهه فجر اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی زمینه برای شکوفایی استعدادهای هنری هنرمندان جوان و نوجوان کشور در عرصه‌های مختلف فراهم شد.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی رویکردهای هنری تغییرات اساسی کرد و امروز شاهد ارتقاء جایگاه فرهنگی و هنر اسلامی در کشور هستیم.

رئیس حوزه هنری بوشهر با اشاره به برنامه‌های دهه فجر این حوزه از اجرای نمایشی از حوزه هنری بوشهر در جشنواره تئاتر فجر خبر داد و گفت: نمایش «خلبان آر کی یو 100 پیدا شد» تولید شده در واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان بوشهر در جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی فجر اجرا کرد.

سیدزاده بیان داشت: این نمایش خیابانی که در روز اجرا با استقبال خوبی از سوی عموم مواجه شد، به نویسندگی مجید میرزایی و کارگردانی مهدی ضیغمی‌نژاد است.

وی اظهار داشت: در نمایش خیابانی «خلبان آر کیو 100 پیدا شد»مهدی ضیغمی نژاد، مجید میرزایی، اسماعیل تنگسیری و عرفان رزمی ایفای نقش می‌کنند و علی دریانورد موسیقی آن را بر عهده دارد.

رئیس حوزه هنری بوشهر با اشاره به حضور عکاس بوشهری در جشنواره تئاتر فجر گفت: امین چاهشوری از هنرمندان خوب حوزه هنری بوشهر به عنوان عکاس جشنواره بین المللی تئاتر فجر انتخاب شد.

وی بیان کرد: این هنرمند خوب استان با ارسال چند عکس از آثار خود به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر توانست پس از بررسی، کارشناسان به حضور این عکاس در جشنواره رای مثبت دهند و این هنرمند به عنوان عکاس در این جشنواره حضور یابد.

رئیس حوزه هنری بوشهر ادامه داد: گروه «کرال» حوزه هنری بوشهر برای اجرا در برنامه‌ها و مراسم‌های مختلف، تمرین‌های خود را آغاز کرده است.

سیدزاده گفت: گروه کرال حوزه هنری بوشهر به سرپرستی غلامرضا احمدی در حال آماده سازی قطعه‌ای با نام خلیج فارس است که آهنگ سازی آن را وی بر عهده دارد.

وی ادامه داد: این گروه موسیقی در مراسم رونمایی از هفت کتاب دانشنامه استان بوشهر و روز بوشهر به روی صحنه خواهد رفت.

رئیس حوزه هنری بوشهر همچنین از نمایشگاه طراحی در گالری سوره حوزه هنری بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: نمایشگاه از آثار هنرمندان نقاش جوان استان در گالری سوره حوزه هنری بوشهر برپا است.

سیدزاده افزود: در این نمایشگاه نقاشی که به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری بوشهر برپا شده است 35 اثر از هنرجویان هنرمند خوب استان فاطمه ایران‌زاد در معرض دید علاقمندان قرار گرفته و آثار در سیکل‌های طراحی، رنگ و روغن، مداد رنگی و... است.

انتهای پیام/66006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول