اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع):

رهبری یگانه عامل خنثی‌کننده نقشه‌های دشمنان است

خبرگزاری فارس:‌ دبیر کل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) گفت: امروز مقام معظم رهبری تنها شخصیتی هستند که می‌توانند در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی و آن‌ها را خنثی کنند.

رهبری یگانه عامل خنثی‌کننده نقشه‌های دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن اختری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد با بیان اینکه انقلاب اسلامی مردم ایران را از بسیاری مشکلات رهایی بخشید اظهار کرد: این انقلاب شکوهمند توانست بار دیگر اسلام ناب را زنده سازد.

*بی‌بصیرتی آفت انقلاب است

وی افزود: بیداری اسلامی منطقه از انقلاب ایران تأثیر پذیرفته و در عین حال آسیب‌هایی نیز آن را تهدید می‌کنند؛ بی‌بصیرتی یکی آفت‌های انقلاب بوده و آگاهی و بصیرت مهم‌ترین عاملی است که می‌تواند رشد و پیشرفت ایران اسلامی را تداوم بخشد.

دبیر کل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) با بیان اینکه لطف الهی نصیب ملت ایران شد و مردم توانستند بر رژیم شاهنشاهی غلبه کنند و در جنگ تحمیلی به پیروزی برسند خاطرنشان کرد: حزب‌الله نیز با تاسی به اندیشه‌های امام راحل شکل گرفت و امروز هم تفکر مقام معظم رهبری و حمایت‌های جمهوری اسلامی این گروه را بر اسرائیل غاصب به پیروزی رساند.

*اندیشه اسلامی عامل پیروزی حزب‌الله است

وی ادامه داد: تفکر اسلامی توانست حزب‌الله و حماس را بر اسرائیل پیروز کند؛ امروز دشمنان هم متوجه شده‌اند که اسلام بر قلب‌ها و اندیشه‌ها حکومت می‌کند و نمی‌توان به وسیله جنگ افزارهای پیشرفته بر مسلمانان چیره شد به همین دلیل اقدامات اسرائیل در شرایط کنونی در واقع بسترسازی برای نابودی خودش است.

*بحث انتخابات آزاد فتنه جدید دشمنان است

اختری با بیان اینکه فتنه‌ها و دشمنی‌های غرب و اسرائیل علیه مسلمانان و ایران تمام شدنی نیست گفت: آن‌ها روزی مسئله تقلب در انتخابات را پیش کشیده و امروز هم بحث انتخابات آزاد را مطرح می‌کنند به همین دلیل مردم ایران نباید فریب تبلیغات را بخورند؛ بصیرت تنها راه شناخت حق و باطل از یکدیگر است و در این میان نباید سخن برخی افراد را تنها به دلیل ادعای آن‌ها مبنی بر پیروی از امام راحل پذیرفت یا تنها به سابقه آن‌ها نگریست بلکه باید دید آیا آن‌ها در سخن و عمل خود صادق هستند یا خیر.

*رهبری محور حرکت ملت ایران است

دبیر کل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) اضافه کرد: گرانی و مشکلات اقتصادی در جامعه وجود دارد اما برخی از این مسئله سوء استفاده می‌کنند در حالیکه ملت ایران نشان داده که با وجود مشکلات نیز دست از آرمان‌ها و اهداف خود بر نداشته و همواره رهبری را محور حرکت خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه همگان نمی‌توانند راه صحیح را بشناسند گفت: امام خمینی(ره) با روشن‌گری‌های خود راه انقلاب را نشان داد و امروز هم مقام معظم رهبری تنها شخصیتی هستند که می‌توانند در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی و آن‌ها را خنثی کنند.

اختری افزود: برخی گروه‌ها به دنبال تضعیف جایگاه رهبری نظام هستند و مسائلی چون بی نیاز بودن به رهبر را مطرح می‌کنند و این در حالی است که گرفتاری‌های امروز جوامع اسلامی به دلیل نبود یک رهبری اسلامی و الهی است.

انتهای پیام/78004/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول