اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

500 روستای مازندران در هشت سال دارای طرح هادی شد

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: 500 روستای مازندران در دولت نهم و دهم دارای طرح هادی شد.

500 روستای مازندران در هشت سال دارای طرح هادی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، سید علی‌اکبر طاهایی شامگاه پنج‌شنبه در افتتاح طرح هادی روستای «آجندنکا» اظهار کرد: در کل دولت‌های گذشته بیش از 700 طرح هادی برگزار شد که با اطلاعات کسب شده، اکنون بیش از 500 روستای مازندران از نعمت طرح هادی برخوردارند.

وی ادامه داد: انقلاب ما انقلاب مستضعفان و محرومان است و توجه ویژه‌ای به این قشر از جامعه شده است.

طاهایی با بیان اینکه در دولت‌های مختلف کارهای فراوانی برای عمران و آبادانی انجام شده است، خاطر نشان کرد: در دولت نهم و دهم اوج کارهای عمرانی ساخت و ساز بود.

وی تصریح کرد: بنیاد مسکن در مازندران با اتمام و یا در دست اجرا داشتن طرح هادی در روستاهای بالای 100 خانوار مازندران، اکنون طرح هادی روستاهای زیر 100 خانوار را در دست اجرا دارد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه خدمت به روستائیان، یکی از مهم‌ترین خدمات‌رسانی‌ها و اهداف این نظام است، یادآور شد: در قبل از انقلاب، روستایی هویتی نداشت و انقلاب اسلامی برای روستائیان هویت‌آفرینی کرد و برای آنان در جامعه، ارزش و قرب و منزلت ایجاد کرد.

طاهایی عنوان کرد: تحقیر کارهای گذشتگان کار غیراسلامی و غیراخلاقی است، اما نقد، منطقی است و موجب رشد و شکوفایی می‌شود.

استاندار مازندران ادامه داد: انقلاب ما در راستای محرومیت‌زدایی در تمام دولت‌ها تلاش کرده است و به روستاها هویت بخشید که باید قدردان این نظام، امام، رهبری و شهدا باشیم.

طاهایی با اشاره به استفاده از سقف‌های سفالی یا ورقه‌های سفالی‌نما برای تزئین بام‌های مازندران گفت: ایرانیت و حلب پوشش زیبایی برای منازل مازندران نیست و بهتر است که نماها و سقف منازل را با ورق‌های رنگی مناسب پوشش دهیم تا دلنواز و چشم‌نواز باشد.

به گزارش فارس، طرح هادی روستای «آجندنکا» با اعتبار 2 میلیارد و 200 میلیون ریال و در مدت یک سال با حضور قائم مقام سازمان محیط زیست کشور، استاندار مازندران، فرماندار نکا و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/86002/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول