اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تاکستان:

47 پروژه عمرانی تاکستان به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: فرماندار تاکستان از بهره‌برداری از 47 عنوان پروژه عمرانی دهیاری‌ها با اعتبار یک میلیارد و 450 میلیون تومان خبر داد.

47 پروژه عمرانی تاکستان به بهره‌برداری می‌رسد

علی اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان پیرامون پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی آماده بهره‌‌برداری در دهه‌ مبارک فجر در شهرستان تاکستان اظهار داشت: افتتاح ساختمان بانک انصار در شهر تاکستان هم زمان با این ایام صورت می‌گیرد.

فرماندار تاکستان ادامه داد: کلنگ هتل ورزش نیز با اعتبار 800 میلیون ریالی به صورت اولیه در ایام دهه فجر با حضور مسئولان استانی به زمین زده می‌شود.

وی پیرامون پروژه‌های فرهنگی آماده بهره‌برداری نیز عنوان کرد: خانه فرهنگ آفرینش شهر تاکستان نیز با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال در دهه فجر به انجام می‌رسد.

فرماندار تاکستان با بیان این‌که در بخش‌های مختلف تاکستان نیز پروژه‌های عمرانی خاصی برای افتتاح پیش‌بینی و در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: افتتاح ساختمان اداری بخشداری ضیاء‌آباد با اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان، بهره‌برداری از ساختمان اداری شهرداری در شهر نرجه با هزینه‌ 400 میلیون تومان و افتتاح فاز نخست پارک ولی عصر (عج) شهر نرجه با اعتبار 450 میلیون تومان در دهه فجر صورت می‌گیرد.

اکبریان عنوان کرد: عملیات پرده‌برداری از ضریح جدید سید علدشارینی در روستای شارین نیز با اعتبار 100 میلیون تومان در دهه فجر به انجام می‌رسد.

وی عنوان کرد: افتتاح مخزن سه هزار متر مکعبی شهر اسفرورین با اعتبار 550 میلیون تومان و کارخانه آسفالت‌ و سنگ‌شکن شهر اسفرورین نیز به انجام می‌رسد.

فرماندار تاکستان با بیان این‌که بالغ بر 47 عنوان پروژه عمرانی دهیاری‌ها در سطح روستاهای شهرستان تاکستان با اعتبار 14 میلیون و 500 هزار ریال در دهه فجر به مرحله اتمام و بهره‌برداری می‌رسد، خاطر نشان کرد: برنامه‌ها و پروژه‌های پیش‌بینی شده فرمانداری تاکستان در یکی از روز‌های دهه ‌فجر و با حضور مسئولان استانی و استاندار قزوین افتتاح می‌شوند.

انتهای‌پیام/77005/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول