اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی:

سوءاستفاده کننده از سیستم بانکی دستگیر شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی گفت: یکی از کارکنان شبکه بانکی که با سوءاستفاده از موقعیت شغلی خود 740 میلیون ریال در مشهد اختلاس کرده بود دستگیر شد.

سوءاستفاده کننده از سیستم بانکی دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین بیدمشکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اعلام خبری مبنی بر تحصیل مال نامشروع و اختلاس یکی از بانک‌های دولتی در مشهد با توجه به حجم فعالیت وسیع جرم پولشویی، پرونده‌ای تشکیل و به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی خراسان‌رضوی قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان با انجام اقدامات وسیع اطلاعاتی و بررسی‌های کارشناسانه پرونده دریافتند یکی از کارمندان بانک از حساب جاری مشتریان بانک طی سه مرحله مبالغی به ارزش 740 میلیون ریال را به صورت زیرکانه برداشت و در شعبات دیگر به حساب همسر خود واریز و سپس اقدام به خریداری یک‌ دستگاه آپارتمان در بولوار هدایت مشهد کرده است.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی خاطر نشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضایی و اقدامی ضربتی، متهم پرونده را دستگیر کردند.

بیدمشکی عنوان کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه در برابر شواهد و ادله غیرقابل انکار قرار گرفت و به اختلاس میلیونی خود اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی اظهار کرد: پرونده تکمیلی در این خصوص تشکیل و یک دستگاه خودرو پژو پارس و آپارتمان متعلق به متهم توقیف و به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی خراسان‌رضوی شد.

انتهای پیام/70018/ح10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول