اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان مرکزی:

کلاهبردار میلیاردی در استان مرکزی دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری کلاهبردار میلیاردی در استان خبر داد.

کلاهبردار میلیاردی در استان مرکزی دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، عزیزالله ملکی از دستگیری کلاهبردار میلیاردی در استان خبر داد و گفت: با هوشیاری و تلاش شبانه‌روزی کارکنان پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی موفق شدند این کلاهبردار را به همراه همدستش در حوالی شهرستان کمیجان دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: در بازجویی‌های فنی و پلیسی از متهم دستگیر شده تاکنون وی به بیش از یک میلیارد و 500 میلیون تومان کلاهبرداری با مدارک جعلی از بانک‌های مختلف در سطح کشور اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: از متهمین دستگیر شده تعداد قابل توجهی کارت‌های شناسایی و مهرهای تقلبی مربوط به ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی کشف و ضبط شده است.

به گفته وی، همچنین از این متهمان تعدادی سلاح غیر مجاز، دستبند فلزی، دو دستگاه بی‌سیم و مقادیری سکه و اشیاء شبیه به سکه‌های قدیمی کشف که متهمان به همراه پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

ملکی با هشدار به افرادی که قصد اعمال خلاف قانون و بر هم زدن نظم عمومی را در سطح استان دارند، گفت: پلیس با هوشیاری و اشراف تمام در همه عرصه‌ها حضوری فعال و مقتدرانه داشته و دارد.

انتهای پیام/87001/ح/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول