اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان خبر داد

ایجاد اشتغال پایدار برای 160 مددجوی کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان از ایجاد اشتغال پایدار برای 160 مددجوی کنگان خبر داد.

ایجاد اشتغال پایدار برای 160 مددجوی کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، مراد شمس‌الدینی شامگاه دوشنبه در دیدار با مددجویان کمیته امداد کنگان اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و تلاش زیادی برای رفع فقر و محرومیت انجام داده است.

وی ادامه داد: در اسلام به کمک به همنوعان تأکید فراوانی شده و تلاش داریم در کنگان با ارائه خدمات متنوع در کاهش مشکلات مددجویان تأثیرگذار باشیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان از ایجاد اشتغال پایدار برای 160 مددجوی کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: 160 مددجوی کنگان از وام کارگشایی کمیته امداد کنگان برخوردار شده‌اند.

شمس‌الدینی اظهار داشت: قرض‌الحسنه به مثابه یکی از ابزارها و راهکارهای اصلی موردنظر اسلام برای حذف ربا از جامعه مورد توجه بوده است.

وی افزود: در آموزه‌های دینی و قرآنی و همچنین سخنان ارزشمند بزرگان دین، توجه ویژه‌ای به مسئله قرض‌الحسنه شده است که قطعاً جلب رضای حق تعالی را در بر خواهد داشت.

این مسئول اذعان داشت: از ابتدای امسال 160 مددجو از وام کارگشایی کمیته امداد این شهرستان بهره‌مند شدند و اشتغال پایدار برای این عزیزان ایجاد شده است.

رئیس کمیته امداد کنگان خاطرنشان کرد: جمعاً بیش از 15 میلیارد ریال برای این وام‌ها هزینه شده است.

وی در پایان یادآور شد: خیران این شهرستان تلاش بسیار زیادی برای همکاری با کمیته امداد و کمک به افراد مستضعف داشته‌اند و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول