اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر

جشن‌های انقلاب در سراهای محله جنوب تهران آغاز شد

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 20 تهران از مشارکت حداکثری شهروندان و مدیران محله این منطقه در اجرای ویژه برنامه‌های دهه فجر سال جاری خبر داد.

جشن‌های انقلاب در سراهای محله جنوب تهران آغاز شد

عظیم بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از مشارکت حداکثری شهروندان و مدیران محله این منطقه در اجرای ویژه برنامه‌های دهه فجر سال جاری خبر داد و برپایی جشنواره‌های پنج‌گانه اجتماعی و فرهنگی مدیریت شهری را عامل این موفقیت برشمرد.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه همزمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر سلسله جشن های انقلاب اسلامی نیز در سراهای محله این منطقه شروع شده است، گفت: بهره‌گیری از کارشناسان، نخبگان، ورزشکاران و روحانیون در سطح محله‌ها مهم‌ترین رویکرد مدیریت شهری در اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر سال جاری بوده است که با مشارکت و هم‌کاری مدیران محله این مهم محقق شده است.

وی در ادامه اجرای جشنواره‌های پنج‌گانه اجتماعی و فرهنگی را عامل مهمی در شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های مردمی برشمرد و تصریح کرد: ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر در سال جاری با محوریت محله‌ها و جلب مشارکت شهروندی در سطح محله های 22 گانه در حال اجراست و فعالیت‌ها با توجه به ویژگی و ظرفیت‌های منطقه‌ای و محلی از سوی شهروندان تدوین شده است.

بابایی برپایی نمایشگاه عکس انقلاب در کانون سمیه این منطقه هم‌زمان با این ایام را نمونه بارزی از فعالیت‌های مدیران محله معرفی کرد و اظهار داشت: شهروندان و نخبگان محلی بهترین گزینه برای مدیریت و اداره شهر هستند.

این گزارش حاکی است، نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس منطقه 20 توسط شهرداران مدارس، غبارروبی مزار شهدای بهشت زهرا (س) به ویژه شهدای سال 57 و استقرار ایستگاه فرهنگی اجتماعی این منطقه در محل جلوس امام خمینی (ره) به منظور پذیرایی و توزیع اقلام فرهنگی بین حاضران در آن محل از اقداماتی شهرداری منطقه 20 در نخستین روز دهه مبارک فجر بوده است. 

انتهای پیام/2462/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول