اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آبادان:

جشن پیروزی انقلاب پرشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار آبادان گفت: جشن‌ها و برنامه‌های مناسبتی ایام‌الله دهه فجر امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در آبادان برگزار می‌شود.

جشن پیروزی انقلاب پرشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سید ولی‌الله موسوی ظهر امروز در جلسه ستاد برنامه‌ریزی ایام‌الله دهه فجر که در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه منطقه برگزار شد، با اشاره به برپایی هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر در شهرستان نسبت به سال‌های گذشته اظهار کرد: دهه فجر امسال نسبت به سال‌های گذشته یک تفاوت ویژه و اساسی دارد.

وی افزود: امسال دشمنان با اعمال تحریم‌های اقتصادی و فشارهای سیاسی درصدد منزوی کردن ایران در صحنه جهانی هستند، که ملت ایران به رهبریت امام خامنه‌ای این توطئه‌ها و فشارها را خنثی کرده است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه شهرستان آبادان ادامه داد: وجود دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا با نشاط و شور انقلابی ملت ایران تلفیق شد و حماسه جدیدی را در تاریخ ثبت می‌کند.

*کمیته‌های پشتیبانی و مراسم از مهمترین کمیته‌‌های دهه فجر در شهرستان آبادان است

وی در ادامه با اشاره به تقسیم‌بندی وظایف ارگان‌های اجرایی شهرستان در برپایی مراسم و جشن‌های انقلابی در آبادان گفت: دو کمیته پشتیبانی و مراسم از مهمترین کمیته‌های اجرایی در ایام فوق هستند.

موسوی افزود: کمیته پشتیبانی با اعضایی مانند حوزه معاونت عمرانی فرمانداری، شهرداری، اداره بنادر و کشتیرانی، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل گمرک، پتروشیمی، منطقه آزاد اروند، شرکت ایرانول و پاسارگاد نقش‌های اساسی را در برنامه‌ریزی و اجرای مناسبت‌های دهه فجر در شهرستان آبادان به عهده دارند.

*تلفیق معنویت به همراه ذکاوت، مبارزه و استعمارستیزی پیروزی ملت ایران را رقم زد

وی در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به روحیه انقلابی ملت ایران و رهبری عالمانه امام خمینی(ره) در ستیز علیه رژیم پهلوی بیان کرد: تلفیق معنویت به همراه ذکاوت، مبارزه و استعمارستیزی پیروزی ملت ایران در برابر رژیم پهلوی را رقم زد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه شهرستان آبادان اضافه کرد: حضرت امام خمینی(ره) با مبارزات انقلابی خود به همراه شجاعت، صبوری، عملیات‌های فرهنگی و فکری، معنویت و مبارزه طلبی به عنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب برای همه ملت‌های انقلابی جهان شناخته شده است.

*زنگ انقلاب با شکوه‌ نواخته شود

وی با اشاره به نواختن طنین زنگ انقلاب در مدارس شهرستان گفت: زنگ انقلاب امسال نسبت به سال‌های گذشته باید با شکوه و جلال بیشتری نواخته شود.

موسوی اضافه کرد: اداره آموزش و پرورش در یک اطلاع رسانی ویژه از همه مدیران شهرستان‌های اجرایی برای ویژه برنامه نواختن زنگ انقلاب دعوت به عمل آورده تا این برنامه با هدف پاسداشت این روز مهم بهتر از سال‌های پیش برگزار شود.

*جنگ بزرگ انقلاب در آبادان با حضور استاندار خوزستان

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه شهرستان آبادان ادامه داد: جنگ بزرگ انقلاب در روز 14 بهمن ماه با شکوهی بیشتر از سالیان گذشته با حضور استاندار خوزستان و مسئولان اجرایی شهرستان در سالن ولی عصر(عج) برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: شهرداری با نظافت عمومی خیابان‌ها و معابر عمومی آبادان  به ویژه مسیر راهپیمایی و کنترل بر بحث‌های ترافیکی به همراه پلیس راهنمایی و رانندگی در برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر تلاش کند.

انتهای پیام/72002/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول