اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان قدس:

اتحاد ملت ایران توطئه‌های دشمن را خنثی کرده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان قدس گفت: دشمن برای اینکه بتواند به اهداف شوم خود نزدیک شود توطئه‌ها و ترفندهای بسیاری را اجرا کرده است اما خوشبختانه هر بار با اتحاد و همدلی ملت ایران مواجه شده است.

اتحاد ملت ایران توطئه‌های دشمن را خنثی کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قدس، حسن موسوی ظهر امروز در آیین مراسم‌های بزرگداشت اولین روز دهه فجر اظهار داشت: در اولین روز از مراسم‌های بزرگداشت دهه فجر حضور گسترده مردم بسیار چشمگیر است لذا این حضور پاسخی محکم به یاوه‌گویی‌های دشمنان است.

وی ادامه داد: دشمن برای اینکه بتواند به اهداف شوم خود نزدیک شود توطئه‌ها و ترفندهای بسیاری را اجرا کرده است اما خوشبختانه هر بار با اتحاد و همدلی ملت ایران مواجه شده است.

این مسئول گفت: انتقال آرمان‌ها و اهداف امام راحل به نسل امروز یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان است لذا ایام‌الله دهه فجر فرصت بسیار مناسبی است تا این مهم به خوبی اجرایی شود.

موسوی با بیان اینکه نباید انتقال این ارزش‌ها تنها در ایام‌الله دهه فجر انجام شود افزود: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که این اهداف و ارزش‌ها را در تمام طول سال به نسل امروز انتقال دهیم.

فرماندار شهرستان قدس در بخشی دیگر از سخنان خود تحریم و تهدید و جنگ نرم را از دسایس دشمنان علیه کشور عنوان کرد و افزود: باید بصیرت را در نسل امروز افزایش دهیم و جوانان را از اقدامات شوم دشمنان علیه کشور آگاه سازیم.

موسوی در ادامه سخنان خود بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تأکید کرد و گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر عزت و سربلندی مردم ایران را به نمایش خواهد گذاشت.

انتهای پیام/2302/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول