اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد

کاهش 15 درصدی جرائم خشن در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان بوشهر از کاهش 15 درصدی جرائم خشن در استان بوشهر در 10 ماهه امسال خبر داد.

کاهش 15 درصدی جرائم خشن در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حیدر عباس‌زاده صبح امروز در مراسمی با حضور فرمانده ناجا و استاندار بوشهر در بوشهر اظهار داشت: با تلاش‌های مستمر پلیس در استان بوشهر وقوع جرائم خشن از ابتدای سال جاری تاکنون 15 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر در ادامه از افزایش 51 درصدی کشفیات سلاح و مهمات غیرمجاز در استان خبر داد و گفت: با تلاش همکاران و مراجع قضایی محیط برای اراذل و اوباش ناامن شده به گونه‌ای که در 10 ماه امسال رشد 231 درصدی با بدپوشی و بدحجاب در استان شاهد هستیم.

این مقام انتظامی در ادامه از افزایش 51 درصدی کشفیات سلاح و مهمات غیرمجاز در استان خبر داد و گفت: مجموعه نیروی انتظامی استان در راستای مبارزه با نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز در بین شهروندان تدابیر امنیتی شدیدتری را اتخاذ کرده است تا مردم بتوانند در امنیت و آسایش کامل زندگی خود را سپری کنند.

وی وضعیت امنیتی استان بوشهر را قابل قبول و مطلوب ارزیابی کرد و گفت: کاهش 15 درصدی جرائم خشن و کشف و شناسایی 90 درصدی حوادث خشن را نشان از تلاش بی‌وقفه پلیس در ایجاد امنیت مطلوب دانست.

عباس‌زاده متلاشی شدن 58 باند تهیه و توزیع مواد مخدر، ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی 43 درصدی مناطق آلوده از معتادین، افزایش 27 درصدی کشف سوخت قاچاق و کشف 300 دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق و کشف و پاکسازی 210 محل نگهداری سوخت قاچاق را از دیگر موفقیت‌های فرمانده انتظامی استان در ده ماه امسال دانست.

فرمانده انتظامی استان بوشهر در پایان از کاهش 33 درصدی کل تصادفات درون و برون‌شهری در ده ماهه امسال در سطح استان خبر داد و گفت: این بیانگر تلاش بی‌وقفه کارکنان در بخش ترافیکی و همیاری و همکاری خوب شهروندان با پلیس بوده است. 

انتهای پیام/66006/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول