اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر

ناقوس کلیسای اراک به صدا درآمد

خبرگزاری فارس: همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر ناقوس کلیسای مسروب مقدس اراک با حضور جامعه اقلیت‌های دینی استان مرکزی به صدا درآمد.

ناقوس کلیسای اراک به صدا درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک پیش از ظهر امروز و به مناسبت نخستین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ناقوس کلیسای مسروب مقدس اراک نواخته شد.

نماینده شورای خلیفه‌گری ارامنه اراک در این مراسم گفت: دهه فجر یادآور روزهای عزت و افتخار برای ایران اسلامی است که جامعه اقلیت‌های دینی استان نیز همگام با سایر هموطنان در برنامه‌های گرامیداشت این دهه شرکت می‌کنند.

رازمیت هاکوپیانس افزود: انقلاب اسلامی ایران بزرگ‌ترین حادثه قرن اخیر است که همواره باید با شکوه و عظمت خاصی این مراسم برگزار شود.

وی بر لزوم برگزاری مطلوب برنامه‌های این ایام تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: انقلاب اسلامی ایران رهایی بخش ملت از چنگال زور و ظلم ستم شاهنشاهی بود و خوشبختانه امروز به الگوی سایر کشورهای منطقه تبدیل شده است.

نماینده شورای خلیفه‌گری ارامنه اراک با تاکید بر اینکه ارامنه پشتیبانی قاطع و حمایت خود را از انقلاب اسلامی با حضور پررنگ در برنامه‌های دهه فجر اعلام خواهند کرد، گفت: ارامنه به برکت انقلاب اسلامی زندگی مسالمت آمیز بسیار مطلوبی در ایران داشته و با آزادی کامل به انجام امور دینی خود می‌پردازند.

هاکوپیانس در بخش دیگری از سخنان خود نیایش برای شادی روح امام(ره) و شهیدان انقلاب اسلامی، حضور در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن و بازدید ارامنه از مرکز نگهداری سالمندان، اهدای خون و شرکت این قشر در برنامه های مختلف ستاد دهه مبارک فجر را از مهم‌ترین برنامه‌های شورای خلیفه‌گری ارامنه اراک در دهه فجر اعلام کرد.

در این مراسم که با دعا و نیایش ارامنه در محوطه کلیسای مسروب اراک همراه بود ارامنه حاضر با پخش شیرینی و شکلات یاد و خاطره دهه فجر سال 57 را گرامی داشتند.

انتهای پیام/87004/ج20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول