اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه‌های علمیه کاشان:

دوره‌های دانش‌افزایی طلاب کاشان برگزار شد

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه‌های علمیه کاشان از برگزاری دوره‌های ویژه دانش‌افزایی طلاب این شهرستان با عنوان اردوی جهاد علمی خبر داد.

دوره‌های دانش‌افزایی طلاب کاشان برگزار شد

حجت ‌الاسلام و المسلمین ابوالفضل اسماعیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: این دوره‌ها با حضور 100 نفر از طلاب این شهرستان هم زمان با میلاد پیامبر اکرم(ص) در مجتمع فرهنگی شهیدان بدیعی و مسجد حضرت ام‌البنین کاشان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این کارگاه آموزشی دو روزه که با حضور سیفی مازندرانی از اساتید سطوح عالی و خارج حوزه و همچنین استاد حسن مفرح‌زاده، آزاده هشت سال دفاع مقدس و مدرس سطوح عالی حوزه و دانشگاه برگزار شد، شرکت‌ کنندگان در موضوعات ادبیات، بلاغت، فقه و اصول و علم اخلاق آموزش دیدند. 

مدیر حوزه‌های علمیه کاشان با اشاره به برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در موضوعات کلام، فلسفه، اخلاق و سیاست در این دوره آموزشی، شناسایی و گروه‌بندی استعدادهای برتر در حوزه و پرورش هدفمند و سازماندهی شده را از مهم‌ترین اهداف برگزاری دوره‌های ویژه دانش‌افزایی طلاب شهرستان کاشان ذکر کرد.

به گفته وی، دوره‌های آموزشی دو روزه ویژه دانش‌افزایی طلاب پایه‌های سوم تا دهم حوزه‌های مرحوم آیت‌الله یثربی، آیت‌الله مصطفوی، حضرت امام خمینی(ره)، دارالعلم اسلامی، امیرالمؤمنین شهرستان آران، المهدی بیدگل، آیت‌الله مدنی کاشان در مسجد حضرت ام‌البنین و مجتمع فرهنگی شهیدان بدیعی این شهرستان برگزار شد.

وی همچنین از برگزاری هفدهمین نشست از سلسله نشست‌های هفتگی اساتید حوزه‌های علمیه در همین محل خبر داد.

بیش از یک هزار و 400 طلبه در حوزه‌های علمیه منطقه کاشان به تحصیل علوم دینی مشغول هستند.

انتهای پیام/2406/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول