اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان شمالی

امکان ادامه تحصیل طلاب در سطوح بالاتر فراهم می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: امکان ادامه تحصیل طلاب استان در سطوح بالاتر از سطح یک با احداث ساختمان‌های جدید توسط این اداره کل فراهم می‌شود.

امکان ادامه تحصیل طلاب در سطوح بالاتر فراهم می‌شود

حجت الاسلام رحیم مهدوی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد  اظهار کرد: خوشبختانه در قالب مصوبات سفر رهبری توجه ویژه‌ای به این موضوع شده است و پیش بینی می‌شود که امسال این پروژه فرهنگی با محوریت اوقاف و توسط اداره کل راه و شهرسازی اجرایی شود.

وی این مصوبه را سبب جلوگیری از مهاجرت طلاب خراسان شمالی به سایر مناطق کشور دانست.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی در ادامه با اشاره به انتشار کتاب مجموعه بیانات رهبر معظم انقلاب در سفر به این استان توسط سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: این کتاب با عنوان سخن یار اخیراً انتشار یافته و در نخستین دور از انتشار، 2 هزار جلد از این کتاب به چاپ رسیده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی اظهار کرد: این کتاب اکنون در بین مراکز فرهنگی، اجتماعی، مدیران و ... در حال توزیع است.

وی کتاب سخن یار را شامل بیانات رهبر معظم انقلاب در اجتماع مردم بجنورد، علما و روحانیون خراسان شمالی، معلمان و اساتید دانشگاه‌های خراسان شمالی و بیانات در دیدار نیروهای مسلح عنوان کرد.

مهدوی‌پور ادامه داد: همچنین در این کتاب بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجتماع مردم اسفراین، دیدار خانواده‌های شهدا و ایثارگران، دیدار جوانان انتشار یافته است.

به گفته وی، بیانات معظم له در اجتماع مردم شیروان، دیدار بسیجیان خراسان شمالی و اجتماع نخبگان و مسئولان و تشکیل جلسه هیئت وزیران در حضور رهبر انقلاب اسلامی از دیگر بخش‌های انتشار یافته رهنمودهای مقام معظم رهبری در این کتاب است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: بخش پایانی این کتاب به مجموعه تصاویری از دیدار قشرهای مختلف مردم با معظم له اختصاص دارد.

وی اظهار کرد: طبق برنامه این کتاب برای استفاده بخش‌های مختلف تجدید چاپ خواهد شد.

به گزارش فارس رهبر معظم انقلاب اسلامی 19 مهر امسال به مدت هشت روز میهمان مردم ولایتمدار خراسان شمالی بودند.

انتهای پیام/63002/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول