اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنگ انقلاب در مدارس شهرستان البرز نواخته شد

خبرگزاری فارس: زنگ انقلاب به مناسبت فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مدارس شهرستان البرز استان قزوین نواخته شد.

زنگ انقلاب در مدارس شهرستان البرز نواخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، امروز زنگ انقلاب به مناسبت فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مدارس شهرستان البرز با حضور مسئولان و دانش‌آموزان نواخته شد.

محمدحسین تقوی رئیس آموزش و پرورش شهرستان البرز نیز در مراسم جشن انقلاب که در دبیرستان جهاد شهر الوند و با حضور دانش‌آموزان سال اول دبیرستان برگزار شد، ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) و نیز گرامیداشت سال روز پیروزی انقلاب، اظهار داشت: شهدای انقلاب در مقابل دشمنان داخلی و خارجی ایستادگی کردند تا امروز ما بتوانیم در آرامش و آسودگی زندگی کنیم.

وی افزود: سربلندی و عزت امروز ما مرهون خون پاک شهدا بوده و خدا را شاکریم که 34 سال است که این بهار انقلاب را جشن می‌گیریم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان البرز این انقلاب را سرآغاز آزادی همه ملت‌های جهان معرفی کرد و افزود: ایران در زمان پیش از انقلاب و دوران پهلوی، مطیع آمریکایی‌ها بود، تا جایی که حتی فرماندهان ارشد کشور از یک سرباز آمریکایی تبعیت می‌کردند.

تقوی ادامه داد: اما امروز؛ یک ایرانی مقابل آمریکا می‌ایستد و فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهد.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اذعان داشت: امروز نام ایران در جهان پرآوازه گشته و عزت و عظمت باشکوهی در میان ملت‌های جهان به دست آورده است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان البرز با اشاره به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی پس از انقلاب خاطر نشان کرد: علی‌رغم کمبود امکانات در دوران پیش از انقلاب، امروز امکانات بسیاری حتی در روستاهای کشور در حال استفاده و بهره‌مندی است.

تقوی افزود: ارسال ماهواره به آسمان که کسی هم فکر آن را نمی‌کرد که ایران بتواند به چنین پیشرفتی دست یابد، یکی دیگر از پیشرفت‌های ایران پس از پیروزی انقلاب است.

وی در پایان ابراز کرد: امید است جوانان و دانش‌آموزان ما راه امام خمینی (ر‌ه) را ادامه داده و مایه مباهات و سربلندی کشور را فراهم آورند.

گفتنی است در ادامه مراسم، دانش‌آموزان دبیرستانی با اجرای سرود انقلاب به صورت همگانی، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن گرفتند و در پایان مراسم نیز، دانش‌آموزان نمونه و برتر این دبیرستان مورد تقدیر و تشویق قرار گرفتند.

در این مراسم، علاوه بر حضور مسئولان شهرستان البرز، حجت‌ الاسلام علی رضوانی نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/77007/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول