اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تلاوت کلام وحی در دیار علویان-28

زندگی‌ام را از قرآن دارم/ 8 سال فرزند نداشتم

خبرگزاری فارس: بانوی شرکت کننده در مسابقات سراسری قرآن کریم با اشاره به اینکه 8 سال بچه‌دار نمی‌شدم، گفت: تمام زندگی و حتی فرزندم را هم از قرآن دارم.

زندگی‌ام را از قرآن دارم/ 8 سال فرزند نداشتم

راضیه رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس مستقر در محل برگزاری سی و پنجمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم در ساری، اظهار داشت: برای دومین سال است که در مسابقات سراسری قرآن شرکت می‌کنم.

وی با بیان اینکه سال گذشته در رشته قرائت شرکت کردم، ادامه داد: در مسابقات امسال در رشته ترتیل حضور یافتم.

رستمی با اشاره به اینکه مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار است، تصریح کرد: قرار گرفتن محل برگزاری مسابقات و محل اسکان، از نکات قابل توجه بود چرا که سال گذشته مسافت یک ساعته بین محل اسکان و محل برگزاری مسابقات، شرکت‌کنندگان را دچار اضطراب می‌کرد.

این شرکت‌کننده در مسابقات قرآنی در پاسخ به این سئوال که قرآن چه تاثیری در زندگی شخصی‌اش داشته است، بغضش ترکید و پس از جاری شدن اشک از چشم هایش اظهار داشت: حتی فرزندم را هم از قرآن دارم، من 8 سال بچه‌دار نمی‌شدم.

وی با بیان اینکه هدف من از حضور در مسابقات، بعد رقابتی و برنده شدن آن نیست، متذکر شد: قرار گرفتن در محیط قرآنی برای من اهمیت دارد و از هم‌اکنون خودم را برای حضور در مسابقات سال آینده هم آماده می‌کنم چرا که قرار گرفتن در این فضا، حال و هوای خاصی دارد.

رستمی با اشاره به اینکه قرآن همیشه در جو زندگی من وجود دارد، گفت: همه زندگی‌ام از قرآن است.

وی با بیان اینکه تاثیر قرآن در زندگی همه ما مشهود است، تصریح کرد: اما قرار گرفتن در مسابقات قرآنی برای کسی که از قبل دستی در آتش دارد، هوای دیگری دارد.

رستمی با اشاره به حضور مدعوین در مسابقات سراسری قرآن کریم، اظهار داشت: این حضور نشان از علاقه مردم به قرآن و برنامه‌های قرآنی دارد، مردم با اشتیاق در این برنامه‌ها حضور می‌یابند.

انتهای پیام/86007/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول