اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه رودسر:

وحدت مسئولان ایستادگی مردم را مضاعف می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه رودسر همبستگی و اتحاد در بین مسئولان برای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی را ضروری دانست و گفت: این امر ایستادگی و مقاومت مردم را مضاعف می‌کند.

وحدت مسئولان ایستادگی مردم را مضاعف می‌کند

رحمان عصامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودسر با تبریک فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد بهار پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در طول دهه مبارک فجر سپاه ناحیه رودسر بالغ بر 160 برنامه عمرانی و فرهنگی در دستور کار قرار داده که در اجرای تمام آنها رویکردهای کمی و کیفی دنبال می‌شود.

وی با بیان این که سه میلیارد و 400 میلیون ریال برای اجرای پروژه‌های عمرانی سرمایه‌گذاری شده است، افزود: پروژه‌های مذکور در دهه فجر افتتاح می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه رودسر عمده‌ترین پروژه‌های عمرانی را شامل افتتاح باشگاه صالحین رودسر و چابکسر، ساختمان حوزه چابکسر و ساخت یک واحد مسکونی مددجویی اعلام کرد.

وی شاخص‌ترین برنامه‌های فرهنگی در دهه فجر رودسر را زیارت عاشورا و گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، نواختن زنگ مدارس توسط بسیج دانش‌آموزی و نشست‌های منتظران موعود و هیئت عاشقان ولایت عنوان کرد.

این مسئول نشست‌های سیاسی و عقیدتی، مراسم جشن انقلاب، افتتاح کانون ورزشکاران، برگزاری مسابقات فوتسال جام دهه فجر و ... را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

وی خاطر نشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران بدون تردید معجزه الهی بود که با رهبری امام راحل و خون پاک شهیدان به پیروزی رسید.

عصامی با اشاره به شرایط اقتصادی و فرهنگی کنونی در کشور اظهار کرد: دشمنان داخلی و خارجی انقلاب و نظام از گذشته‌های دور همواره درصدد ایجاد مشکل و مانع بر سر راه پیشرفت و موفقیت ملت ما بوده‌اند تا از پیشروی آن جلوگیری کنند که نمونه بارز آن جنگ هشت ساله عراق علیه ایران با اجماع 32 کشور جهان بود که این جنگ از نظر طولانی بودن بزرگ‌ترین جنگ قرن بیستم بوده است.

وی نقش ولایت فقیه را در سرنگونی تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی ایران مهم دانست و افزود: ولایت فقیه حکم اصلی نظام اسلامی است که نقشه راه را ترسیم و چراغ هدایت را روشن می‌دارد و مسیر را از تلاطم‌هایی که به وجود می‌آید طی می‌کند.

عصامی سرعت پیشرفت علمی در عرصه‌های مختلف، پختگی و مجرب شدن دانش سیاسی مردم، حضور موثر و آشکار دین در حوزه زندگی مردم و به ویژه جوانان با وجود تهدید همه جانبه نرم دشمن و ... را از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب عنوان کرد.

وی با اشاره به مشکلات فعلی کشور و هجمه‌های اقتصادی گفت: اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی تنها برون‌رفت از تحریم‌های دشمنان است که توجه به این امر حیاتی و ضروری محسوب می‌شود تا بتوان تهدیدها را به فرصت‌ها تبدیل کرد.

فرمانده سپاه ناحیه رودسر، همبستگی و اتحاد در بین مسئولان برای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی را ضروری دانست و یادآور شد: در شرایط سخت فرهنگی و اقتصادی کنونی وحدت مدیران موجب روحیه شادابی مضاعف برای مردم در راستای ایستادگی و مقاومت است.

وی با بیان این که دشمن تمام هم و غم خود را در مقابله با نظام به ‌کار گرفته است، تصریح کرد: با حضور گسترده در برنامه‌های دهه فجر و سال روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و پایداری از آرمان‌های امام (ره) و شهدا، وحدت خود را به نمایش گذاشته و این حماسه بزرگ را به رخ جهانیان می‌کشیم.

انتهای پیام/84002/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول