اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

مقام معظم رهبری محور وحدت تمام جناح‌های کشور است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جم گفت: امروز مقام معظم رهبری محور وحدت و اتحاد تمام جناح‌های کشور است.

مقام معظم رهبری محور وحدت تمام جناح‌های کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی ظهر امروز در آیین باشکوه هفته وحدت و جشن میلاد پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: وحدت مهم‌ترین رمز سربلندی امت اسلام در هر شرایطی است و همه باید این مهم را مد نظر قرار دهند.

وی افزود: پیامبر اسلام(ص) در سیاه‌ترین شرایط زمان برانگیخته شد و نور توحید را در جامعه روشن کرد و باید با تبیین ویژگی‌های شخصیتی این پیامبر عظیم‌الشان، مسیر صحیح زندگی را ترسیم کنیم.

امام جمعه جم خاطرنشان کرد: امام جعفر صادق(ع) نیز از شخصیت‌های برجسته اسلام است که در تربیت شاگردان بسیار تاثیرگذار بود و نهضت عظیم علمی برای ترویج دین مبین اسلام ایجاد کرد.

گنجی با بیان اینکه اسلام دین برتر تمام ادیان است تصریح کرد: بدون تردید کتاب قرآن نیز بهترین و ارزشمندترین کتاب در تمام تاریخ است و مسلمانان در هر شرایطی باید به دستورات این کتاب الهی عمل کنند.

وی افزود: اسلام همواره مردم را به اتحاد و وحدت فراخوانده و پیامبر اسلام(ص) نیز همواره بر وحدت مسلمانان تاکید داشته است.

گنجی با اشاره به شخصیت والای پیامبر(ص) خاطرنشان کرد: حضرت محمد(ص) دارای شخصیت کامل و جامعی است و تمام خصوصیات و اخلاق حسنه در وجود ایشان نهفته است و ما باید از این شخصیت الهی الگوبرداری کنیم.

وی اضافه کرد: هفته وحدت با آینده‌نگری و پیش‌بینی‌های حضرت امام خمینی(ره) نامگذاری شد تا سدی در برابر نفوذ دشمنان و ضربه زدن به انقلاب شود.

امام جمعه جم گفت: اکنون در کشور به وحدت بیشتر بین مردم نیاز است و همه نیروها و دلسوزان نظام باید وحدت را مد نظر قرار دهند.

گنجی بیان داشت: امروز شاهد عزت و اقتدار نظام اسلامی در سطح جهان هستیم و این مهم با وحدت و همدلی حاصل شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز مقام معظم رهبری محور وحدت و اتحاد تمام جناح‌های کشور است و همه باید حول محور رهبری نظام حرکت کنند و بدون تردید حرکت در این مسیر به موفقیت ختم می‌شود.

گنجی ابراز داشت: خدمات‌رسانی مسئولان به مردم عامل مهمی در ایجاد همدلی و وحدت بیشتر است و مسئولان باید بیشتر تلاش کنند.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: با توجه به انتخابات ریاست جمهوری همه باید وحدت را حفظ و از ایجاد اختلاف و دودستگی اجتناب کنند.

انتهای پیام/2451/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول