اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازرس کل استان خراسان شمالی:

بازرسان افتخاری ظرفیتی مناسب برای پیشگیری از وقوع تخلفات هستند

خبرگزاری فارس: بازرس کل استان خراسان شمالی گفت: استفاده از بازرسان افتخاری ظرفیتی مناسب برای پیشگیری از وقوع تخلفات و جرائم است.

بازرسان افتخاری ظرفیتی مناسب برای پیشگیری از وقوع تخلفات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین موسی فتوحی در نشستی با امام جمعه بجنورد که مدیران و کارشناسان بازرسی کل  نیز حضور داشتند، استفاده از ظرفیت بازرسان افتخاری به منظور تحقق بیش از پیش نظارت همگانی را رویکرد ویژه بازرسی کل استان عنوان کرد.

وی تصریح کرد: رویکرد بازرسی کل استان خراسان شمالی در ابتدا پیشبینی و پیشگیری از وقوع تخلف و جرم در دستگاههای اجرایی استان است و در این راستا از ظرفیت بازرسان افتخاری به منظور تحقق بیش از پیش نظارت همگانی استفاده می‌شود.

حجت‌الاسلام فتوحی ابراز امیدواری کرد؛ نظارت دقیق بر نحوه اجرای مصوبات سفر مقام معظم رهبری ارتقاء جایگاه استان را به همراه داشته باشد.

وی همچنین برنامه محوری مدیران را امری راه‌گشا عنوان کرد و افزود: لازم است هر مدیری برای نیل به اهداف سازمانی واداری بر اساس قوانین و مقررات موجود به تدوین برنامه داخلی پس از شناخت نقاط ضعف و کاستی حوزه مأموریت خود اهتمام نماید که در این صورت علاوه بر خدمتگزاری بیشتر به مردم ،ارتقا سلامت نظام اداری را نیز به همراه خواهد داشت.

بازرس کل استان خراسان شمالی نظارت مدیران بر مجموعه و توجه ویژه به وظایف ذاتی هر دستگاه از سوی مدیر و اولویت¬بندی در انجام امور را عاملی در رفع مشکلات و حسن جریان امور عنوان کرد و اضافه کرد توجه به امور فرعی مدیران را از وظایف ذاتی خود غافل خواهد کرد.

انتهای پیام/63001/خ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول