اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان دلفان خبر داد

34 برنامه ورزشی در دلفان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دلفان گفت: در گرامیداشت دهه مبارک فجر و سی و چهارمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، 34 برنامه و ویژه برنامه‌های متنوع ورزشی در شهرستان دلفان برگزار می‌شود.

34 برنامه ورزشی در دلفان برگزار می‌شود

هوشمند احمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دلفان زنده نگه داشتن ارزش‌های والای انقلاب اسلامی را یک وظیفه همگانی ذکر کرد و گفت: خوشبختانه پس از انقلاب اسلامی، ایران در تمام زمینه‌ها به ویژه در بخش ورزش پیشرفت چشمگیری داشته است، به طوری که هم‌اکنون ورزشکاران کشورمان در بسیاری از ورزش‌ها مقام‌های نخست جهان را کسب می‌کنند که این خود از برکات این انقلاب است.

وی با اشاره به سخن رهبر کبیر انقلاب اسلامی که خود ورزشکار نیستم، ولی ورزشکاران را دوست دارم، اشاره و خاطرنشان کرد: ما نیز باید به تاسی از فرمایش‌های آن پیر فرزانه به بهترین نحو نسبت به برافراشته شدن پرچم رنگین ایران در میادین بین‌المللی تلاش کنیم.

مسئول کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر دلفان از برگزاری مسابقات و برنامه‌های ورزشی در طول دهه مبارک فجر خبر داد و افزود: جشنواره مسابقات بومی و محلی، مسابقات منطقه‌ای قویترین مردان غرب کشور، همایش رزمی‌کاران دلفان، مسابقات شنا بین دانش‌آموزان و کارکنان ادارات، والیبال، فوتسال، تنیس روی میز، طناب‌کشی، دال پلان و تیراندازی از مهم‌ترین برنامه‌های این دهه در دلفان است.

احمدیان به برگزاری هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این مسابقات تاکید کرد و اظهار داشت: ورزشکاران این شهرستان نیز همگام با ملت مسلمان ایران در یوم‌الله 22 بهمن با حضور در راهپیمایی یک بار دیگر وفاداری خود را به امام (ره) و آرمان‌های انقلاب اسلامی نشان خواهند داد.

گفتنی است؛ شهرستان دلفان دارای 2 هزار و 700 ورزشکار ساماندهی شده است.

انتهای پیام/2304/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول