اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار صورت گرفت

آغاز واگذاری خدمات مشترکین آبفای خوزستان به دفاتر پیشخوان

خبرگزاری فارس: معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: برای نخستین‌بار واگذاری خدمات مشترکین آبفای خوزستان به دفاتر پیشخوان آغاز شد.

آغاز واگذاری خدمات مشترکین آبفای خوزستان به دفاتر پیشخوان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، حمید محبی اظهار کرد: برای نخستین‌بار در شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان فرایند فروش و خدمات‌ پس ‌از فروش انشعاب آب و فاضلاب به دفاتر پیشخوان دولت واگذار می‌شود.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح تسریع و تسهیل در خدمات رسانی به متقاضیان و مشترکین و افزایش سهولت دسترسی به خدمات و کاهش رفت و آمدهای درون است.

معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب خوزستان ادامه داد: اجرای این طرح به افزایش رضایتمندی ارباب رجوع منجر خواهد شد.

وی تصریح کرد: با اجرای مرحله اول این طرح در سرعت و کیفیت انجام فعالیت‌ها بهبود حاصل شده است.

محبی تصریح کرد: در مرحله بعدی سایر کارهای خدمات رسانی شرکت نیز به دفاتر فوق واگذار می‌شود تا متقاضیان و مشترکان بتوانند به‌صورت غیر حضوری خدمات مورد نیاز خود را به نحو مطلوب دریافت کنند.

معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب خوزستان اضافه کرد: فروش انشعاب آب و فاضلاب، تعویض کنتور، تغییر نام و کاربری، جا به جایی، قطع و وصل مجدد انشعاب از امور محوله به دفاتر پیشخوان دولت است.

وی خاطرنشان‌کرد: جمع آوری انشعاب، واحد شماری، تغییر قطر و ظرفیت، تسویه حساب، آزمایش کنتور، درخواست اصلاح قبض، صدور المثنی، رسیدگی به شکایات و پیگیری درخواست‌ها از دیگر وظایف واگذار شده به دفاتر پیشخوان دولت است.

محبی با بیان اینکه هم اکنون این طرح در شهر رامهرمز به صورت آزمایشی اجرا شده و بزودی دو شهر دیگر استان نیز مشمول بهره‌مندی از این خدمات می‌شوند گفت: این اقدام در راستای برون سپاری وظایف تصدی‌گری سازمان و نهادهای دولتی و با هدف کسب رضایت مشترکان صورت گرفته است.

انتهای پیام/72008/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول