اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بردسکن:

بردسکن قطب کشاورزی و دامپروری خراسان رضوی است

خبرگزاری فارس: فرماندار بردسکن گفت: بردسکن قطب کشاورزی و دامپروری استان خراسان رضوی است و خشکسالی‌های اخیر منطقه را با کمبود آب مواجه کرده است،که در این راستا راهی جز رو آوردن به آبیاری‌های نوین نداریم.

بردسکن قطب کشاورزی و دامپروری خراسان رضوی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، محمداسماعیل یعقوب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توافق به عمل آمده با سازمان زندان‌های استان خراسان رضوی ،زمین 5 هکتاری اردوگاه شهید مدرس شهرآباد در اختیار مسئولان این شهر قرار می‌گیرد و این مکان بلااستفاده به ساخت دستگاه‌های اداری و مسکونی تبدیل می‌شود.

وی افزود: در پی این توافق، زمین معوض در نقطه دیگر شهر بردسکن در اختیار این سازمان قرار می‌گیرد.

فرماندار بردسکن با اشاره به حضور 50 کارشناس در رشته کشاورزی از فارغ التحصیلان این رشته در بردسکن افزود: در حال حاضر چنانچه این افراد طرح داشته باشند، می‌توانند از تسهیلات کم بهره طرح توسعه کشاورزی شهرستان استفاده کنند.

یعقوب‌زاده در پاسخ به مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان اظهار کرد: با توجه به شاه‌راه بودن بردسکن امکانات ما ضعیف است که در همین زمینه با تشکیل مجمع خیران سلامت مبلغ 10 میلیارد ریال برای ساخت بیمارستان 130 تختخوابی کمک شده است که با کمک خیران و کمک دولت در آینده نه چندان دور این شهرستان مجهز به یک بیمارستان بزرگ با خدمات‌دهی لازم  می‌شود.

وی درباره مسکن مهر و ساخت واحدهای مسکونی برای شهروندان افزود: 275 واحد تاکنون با اعتبارات مسکن مهر ساخته و تحویل افراد شده است و ساخت 167 واحد دیگر با پیشرفت 90د رصد در حال تکمیل شدن است که تا پایان سال به متقاضیان تحویل که رتبه شهرستان در بین شهرستان‌ها از این نظر رتبه پنجم است.

انتهای پیام/70006/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول