اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 92

زنگ انقلاب در قرچک به‌صدا درآمد

خبرگزاری فارس: زنگ انقلاب با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان قرچک در دبیرستان نمونه ارشاد این شهرستان نواخته شد.

زنگ انقلاب در قرچک به‌صدا درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعتی پیش و در آستانه ورود تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مراسمی با حضور مسئولان شهرستان قرچک در دبیرستان نمونه ارشاد، زنگ انقلاب نواخته شد.

شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» مهم‌ترین شعار مردم در شکل‌گیری انقلاب بود

فرماندار شهرستان قرچک در این مراسم طی سخنانی با تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین شعارها و درخواست‌های مردم در شکل‌گیری انقلاب و سقوط رژیم پهلوی عنوان کرد و گفت: امروز به برکت خون شهیدان و جانبازان انقلاب، دانشمندان کشور ما توانسته‌اند در تمام زمینه‌های علمی موجب افتخار و سربلندی مردم ایران در دنیا شوند.

رضا ریاحی با اشاره به افتخارات علمی اخیر دانشمندان کشورمان افزود: شما دانش‌آموزان امروز با سلاح ایمان و توکل بر خدا باید روحیه علمی و اعتقادی خود را تقویت کنید تا بتوانید ادامه دهندگان راه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی باشید.

 

 

ولایت فقیه ستون انقلاب است

امام جمعه شهرستان قرچک نیز از ولایت فقیه به عنوان ستون انقلاب یادکرد و گفت: تا زمانی که ما پشتیبان و گوش به فرمان ولایت و رهبری هستیم به یقین الگو و سرآمد دنیا خواهیم بود.

حجت‌الاسلام حجت‌الله اسماعیلی مشکل کشورهای اسلامی را نداشتن ولایت و رهبری عنوان کرد و گفت: ولایت فقیه و رهبری هدیه بزرگ خداوند به ملت ایران است و همه باید حول محور ولایت در جامعه اسلامی حرکت کنند و به فضل خدا با حضور در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات، بار دیگر تمام نقشه‌های دشمنان قسم خورده انقلاب نقش برآب می‌شود.

این گزارش حاکی است، در این مراسم فرماندار، امام جمعه و اعضای شورای شهر و همچنین جمع کثیری از مسئولان شهرستان قرچک حضور داشتند و دانش‌آموزان دبیرستان ارشاد با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی آغاز دهه فجر را جشن گرفتند.

انتهای‌پیام/2462/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول