اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خرم‌دره:

دستگاه‌ها در حفاری‌های داخل شهر اصول ایمنی را رعایت کنند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار خرم‌دره گفت: دستگاه‌ها در حفاری‌های داخل شهر اصول ایمنی را رعایت کنند.

دستگاه‌ها در حفاری‌های داخل شهر اصول ایمنی را رعایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، مرتضی بنیادی ظهر امروز در جمع مسئولان این شهرستان با تاکید بر خدمت‌رسانی صادقانه مسئولان به مردم اظهار داشت: همه باید با همکاری و همت مضاعف در مسیر خدمت‌رسانی به مردم گام بردارند.

وی افزود: مسئولان نباید در زمینه رفع مشکلات مردم کوتاهی کنند و باید همه تلاش خود را بری توسعه منطقه به کار بگیرند.

معاون فرماندار خرم‌دره با اشاره به حفاری‌های صورت گرفته در سطح شهر خرم‌دره، بر لزوم رعایت اصول و نکات ایمنی در مسائل حفاری تاکید کرد.

وی با اشاره به نزدیک بودن تعطیلات نوروزی خاطرنشان کرد: به دلیل نزدیکی به عید نوروز همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه شهرداری باید با رعایت دستورالعمل‌های مربوطه نسبت به زیباسازی ورودی، خروجی و همچنین معابر اصلی شهر اقدامات لازم را صورت دهند.

بنیادی تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید از 15 اسفند تا 15 فروردین از انجام هرگونه حفاری در سطح پرهیز کنند.

وی با اشاره به اعتراض‌های مردمی صورت گرفته در زمینه حفاری‌های موجود در شهر خرم‌دره گفت: باید حفاری‌ها و چاله‌های ایجاد شده در سطح شهر، با مدیریت صحیح ارگان‌های ذیربط در اسرع وقت ساماندهی و ترمیم شوند.

در این جلسه مقرر شد در مسیرهای شش‌گانه عملیات حفاری در معابر فرعی به شکل نقبی و در معابر اصلی بصورت ترانشه باز انجام شود.

همچنین مقرر شد مسیرهای قابل حفاری به ترتیب اولویت انجام و پس از تکمیل هر مسیر، مسیر بعدی برای انجام عملیات عمرانی اقدام شود.

در این جلسه مصوب شد پیش از  اجرای عملیات مسیر شش‌گانه توسط پیمانکار، آبفای شهرستان خرم‌دره هماهنگی‌های لازم با اداره گاز و مخابرات را صورت دهد.

همچنین مقرر شد که پس از اجرای عملیات حفاری و نصب لوله، ترمیم و ساماندهی نوار حفاری شده در سریع‌ترین زمان ممکن توسط پیمانکار آبفای خرم‌دره اقدام گردد.

در این جلسه و پس از اعلام نظر رئیس آبفای شهرستان خرم‌دره مقرر شد که در صورت عدم ایفای تعهدها توسط پیمانکار آبفای خرم‌دره تا 15 اسفند ماه سال‌جاری، ادامه عملیات بعد از 15 فروردین سال آینده باشد.

انتهای پیام/73001/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول