اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تاکنون

100 تن برنج در خرمشهر توزیع شده است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر گفت: تاکنون بیش از 100 تن برنج در این شهرستان و در راستای رفع مشکلات اخیر شهروندان توزیع شده است.

100 تن برنج در خرمشهر توزیع شده است

عبدالامیر ربیهاوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: در راستای تنظیم بازار و رفع مشکلات اخیر برنج در سطح شهرستان اقدام به توزیع برنج وارداتی به نرخ مصوب شده است.

وی افزود: برنج‌های توزیع شده در قالب پنج مرحله به بازار خرمشهر وارد در بین واحدهای صنفی توزیع شده است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر ادامه داد: در هر مرحله 23 تن وارد شده و در مجموع بیش از 115 تن برنج در این مدت در بازار شهرستان توزیع شده است.

وی تصریح کرد: این اقدامات در راستای پاسخ به نیاز شهروندان و جلوگیری از سوءاستفاده برخی افراد با توجه به مشکلات اخیر در زمینه توزیع برنج صورت گرفته است.

ربیهاوی اضافه کرد: علاوه بر این و در صورت نیاز محموله‌های جدید نیز وارد تا در سطح بازار و در بین شهروندان توزیع شود.

وی خاطرنشان‌ کرد: همچنین نظارت‌های لازم برای جلوگیری از سوءاستفاده برخی افراد سودجو در بازار توسط بازرسان تعزیرات حکومتی شهرستان انجام می‌شود.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر افزود: از شهروندان نیز می‌خواهیم تا برنج را به مقدار نیاز خود خریداری کرده و از خرید و انبار برنج خودداری کنند.

وی در پایان گفت: همکاری مردم با اداراه صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی ما را در تحقق اهداف خود در راستای تنظیم بازار و جلوگیری از سوءاستفاده‌ها یاری کنند.

انتهای پیام/72008/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول