اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره تجارت رامسر:

مغازه‌داران برنج هندی را احتکار نکنند

خبرگزاری فارس: معاون اداره صنعت، معدن و تجارت رامسر گفت: بازدیدهای لازم انجام شده است تا مغازه‌داران برنج هندی را در انبارها احتکار نکنند و کمبودی از این باب ایجاد نشود.

مغازه‌داران برنج هندی را احتکار نکنند

حبیب‌الله جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رامسر با اعلام اینکه 5 نانوایی متخلف از اول مهر تا اول بهمن ماه سال جاری در شهرستان شناسایی شدند، گفت: بازرسان مشترکی از نهادهای مربوطه، نانوایی‌های شهرستان را مورد بازدید قرار داده که گزارش‌های نهایی به فرمانداری ارسال می‌شود.

وی افزود: 95 نانوایی فعال در سطح شهرستان فعال هستند که بیشترین تخلف نانوایی‌ها شامل شکایات تلفنی یا کتبی در مورد کم‌فروشی و یا گران‌فروشی نانوایی‌ها است که پس از اطلاع بازرسان برای سرکشی اعزام می‌شوند.

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت رامسر بیان کرد: در ماه‌های محرم و صفر سال جاری 16 تن گوشت منجمد در سطح شهرستان توزیع شده است.

وی گفت: در ماه‌های محرم و صفر اولویت در تامین مواد پروتئینی و اقلامی مانند شکر، حبوبات، روغن و برنج بوده است که بیشترین متقاضیان این محصولات در این ماه‌ها، مساجد بودند.

جعفری اعلام کرد: با توجه به استقبال شهروندان از برنج هندی، مذاکرات و پیگیری‌های لازم انجام شده است که در زمان تعیین شده این برنج به دست متقاضیان برسد.

وی ادامه داد: بازدیدهای لازم انجام شده است تا مغازه‌داران برنج هندی را در انبارها احتکار نکنند و کمبودی از این باب در شهرستان ایجاد نشود.

این مسئول اظهار داشت: بازرسان ما به طور روزانه از مغازه‌ها و صنف‌های مختلف بازدید به عمل آورده و در صورت مشاهده تخلف، عامل خاطی به اداره تعزیرات ارجاع داده می‌شود.

انتهای پیام/86024/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول