اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی همدان اعلام کرد

توزیع روزانه 100 تا 110 تن برنج در بازار همدان

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی همدان از توزیع روزانه 100 تا 110 تن برنج در بازار همدان خبر داد.

توزیع روزانه 100 تا 110 تن برنج در بازار همدان

حمیدرضا فرسایی وحید امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در بحث توزیع برنج کار نظارتی بر عهده اصناف است، اظهار داشت: وضعیت بازار از نظر وجود برنج در تعادل است و روزانه بین 100 تا 110 تن برنج در استان همدان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه این وضعیت اقتضا می‌کند که مردم نیز بخشی از مصرف برنج خود را مدیریت کرده و از خرید انبوه خودداری کنند، ابراز داشت: مشکل کمبود برنج در بازار همدان جدی نیست و به نوع خرید و مدیریت خرید مردم نیز بستگی دارد.

رئیس مجمع امور صنفی همدان در پاسخ به وضعیت گوشت مرغ در بازار همدان نیز با اشاره به ذخیره‌سازی گوشت مرغ برای بازار شب عید نیز، افزود: در راستای تعادل‌بخشی کمی و کیفی اقلام موجود در بازار در آستانه شب عید، بحث ذخیره‌سازی گوشت مرغ نیز مورد توجه قرار گرفته است.

وی در زمینه برپایی نمایشگاه بهاره محصولات و اقلام مورد نیاز مردم در آستانه عید نوروز نیز گفت: در بحث تأمین گوشت مرغ، ماهی و نیز میوه و تره‌بار و عرضه این محصولات در بازار سازمان صنعت، معدن و تجارت به نوعی ذخیره‌سازی‌های لازم را صورت داده است.

فرسایی‌وحید با بیان اینکه در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی در بازار همدان در زمینه کالاهای اساسی نداریم، عنوان کرد: نمایشگاه عرضه محصولات بهاره از شانزدهم تا 25 اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان واقع در میدان عاشورا برپا می‌شود.

وی در پایان سخنانش از ارتقای کمی و کیفی نمایشگاه بهاره امسال در مقایسه با سال‌های گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: هدف ما بر این است که در این نمایشگاه محصولات و اقلام مورد نیاز عموم مردم با کیفیت بیشتر و قیمتی مناسب در مقایسه با بازار عرضه شود تا بر این اساس رضایت شهروندی عموم مردم را نیز در پی داشته باشیم.

انتهای پیام/89004/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول