اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی:

4700 تن برنج در آذربایجان غربی توزیع شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: برای تنظیم بازار برنج آذربایجان غربی 4 هزار و 700 تن برنج هندی در بازار این استان توزیع شد.

4700 تن برنج در آذربایجان غربی توزیع شد

عبادالله اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: توزیع برنج یارانه‌های به منظور کنترل و تنظیم بازار برنج استان انجام می‌شود و در این راستا 4 هزار و 700 تن برنج هندی وارد و در این استان توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از این برنج در شهرهای جنوبی استان توزیع شده است، تصریح کرد: یک هزار و 164 تن برنج به منظور تنظیم بازار برنج شهرهای جنوبی استان توزیع شده است.

اکبری با بیان اینکه برنج توزیع شده در شهرها بر اساس جمعیت آن‌ها انجام می‌شود، افزود: برنج توزیع شده بیش از نیاز مردم بوده است به طوری که 224 تن برنج بیشتر از مقدار مصرف در شهرهای جنوبی استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه توزیع برنج در شهرهای شمالی استان نیز وجود دارد، خاطر نشان کرد: در این شهرها نیز بیشتر از نیاز مردم برنج توزیع کرده‌ایم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با بیان اینکه توزیع برنج همچنان ادامه دارد، اعلام کرد: تا زمانی به وضعیت مطلوب در بازار برسیم شاهد توزیع برنج در بازار خواهیم بود.

انتهای پیام/61001/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول