اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رابطه با آموزش پناهندگان صورت گرفت

تقدیر کمیساریای سازمان ملل از فنی و حرفه‌ای کرمان‌

خبرگزاری فارس: در رابطه با آموزش پناهندگان افغانی کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان از آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان‌ تقدیر کرد.

تقدیر کمیساریای سازمان ملل از فنی و حرفه‌ای کرمان‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان کرمان، لوک برانت مسئول نمایندگی کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان شاخه استان کرمان طی لوح تقدیری از تلاش‌های‌ مریم زارع‌نسب رابط کمیساریا در امور آموزش پناهندگان افغانی تقدیر کرد.

وی در این لوح تقدیر با تاکید بر اهمیت و اثربخشی آموزش‌های مهارتی به پناهندگان افغانی استان کرمان برای ارتقای این آموزش‌ها و ادامه موفقیت‌های این مجموعه ابراز امیدواری کرده است.

افشین شهرکی معاون فنی و آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان اظهار داشت: طی سال 2012 و در قالب پروژه همکاری سه جانبه اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان، استانداری و کمیساریا‌ در مجموع 224 پناهنده افغانی آموزش‌های مهارتی را فرا گرفتند.

وی افزود: این افراد شامل 113 زن و 111 مرد به مدت 3 هزار و 949 ساعت در هشت رشته مهارتی شامل نازک‌دوزی زنانه، ضخیم دوزی، حسابداری عمومی، تعمیر اتومبیل‌های سواری ویژه بانوان و جوشکاری، درودگری و تعمیرات موبایل ویژه آقایان در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای کرمان، بردسیر و رفسنجان آموزش دیده و در صورت قبولی در آزمون مدرک بین‌المللی مهارت را دریافت می‌کنند.

در پایان دوره بسته آموزش تخصصی به تناسب هر رشته از جانب آموزش فنی و حرفه‌ای اهدا شد.

انتهای پیام/2446/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول