اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش اروندکنار خبر داد

تقدیر از 110 دانش‌آموز فعال اروندکناری

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش اروندکنار خبر از تقدیر 110 دانش‌آموز فعال اروندکناری در این منطقه داد.

تقدیر از 110 دانش‌آموز فعال اروندکناری

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سامی شعبانیان ظهر امروز در جلسه تقویت روحیه نشاط شهروندان و زیباسازی شهرستان آبادان که در سالن اجتماعات فرمانداری منطقه برگزار شد، اظهار کرد: اداره آموزش و پرورش اروندکنار فعالیت‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، هنری و عقیدتی را در راستای ارتقای روحیه دانش‌آموزان اروندکنار برگزار کرده است.

وی در همین رابطه افزود: تقدیر از 110 دانش‌آموز فعال اروندکناری در بخش‌های فرهنگی، ورزشی، عقیدتی، مذهبی، هنری و درسی در نماز جمعه 28 دی‌ماه سال جاری از جمله این برنامه‌ها است.

رئیس اداره آموزش و پرورش اروندکنار ادامه داد: اتمام دور نخست مسابقات ورزشی فوتسال، پینگ پنگ و شطرنج با حضور فعالانه دانش‌آموزان از جمله دیگر برنامه‌های ارتقای روحیه نشاط و شادابی در منطقه است.

وی عنوان کرد: برگزاری مسابقات قرآنی از 26 دی‌ماه سال جاری به مدت یک هفته برای مقاطع تحصیلی مختلف، برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز و آموزشی در اسفندماه سال جاری از جمله این برنامه‌ها است.

شعبانیان با اشاره به جشنواره غذایی در منطقه عنوان کرد: همچنین برگزاری جشنواره پخت انواع غذاهای بومی و محلی به همراه کارگاه آموزشی آشنایی با مواد غذایی سالم برای دانش‌آموزان و اولیا دیگر برنامه‌های فرهنگی این اداره است.

وی در پایان گفت: ارسال پیام‌های آموزشی، فرهنگی و تربیتی تا پایان سال جاری برای اولیا و دانش‌آموزان اروندکناری از دیگر برنامه‌های اداره آموزش و پرورش اروندکنار در راستای ارتقای روحیه نشاط و شادابی در بین دانش‌آموزان منطقه است.

انتهای پیام/72002/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول