اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان دولت دهم

تمام روستاهای بالای 50 خانوار آسفالته می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز گفت: با تمهیدات اندیشیده شده تا پایان دولت دهم تمامی روستاهای بالای 50 خانوار زیر پوشش آسفالت قرار خواهند گرفت.

تمام روستاهای بالای 50 خانوار آسفالته می‌شوند

سعید صابونی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: ارائه خدمات به روستاییان و به ویژه خدمات راهی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید به آن توجه ویژه و اساسی شود.

وی ادامه داد: از مهم‌ترین مشکلات روستاییان نقص در راه‌های ارتباطی است که در فصل زمستان ساکنان این روستاها را با مشکلات بسیاری در رفت و آمد مواجه می‌کند.

این مسئول با اشاره به این که پروژه‌های راه روستایی البرز 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است افزود: تلاش می‌شود تا با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این پروژه‌ها هر چه سریع‌تر به اتمام برسد.

صابونی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که نزدیک به 70 پروژه راه روستایی در استان داریم که جزو پروژه‌های مهر ماندگار است خاطرنشان کرد: با توجه به تخصیص اعتبارات برای این پروژه‌ها، ‌پیش‌بینی می‌شود این طرح‌ها در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری برسد.

وی مهم‌ترین پروژه‌های راه‌سازی را پروژه جاده هشتگرد طالقان عنوان کرد و افزود: متأسفانه این پروژه جزو پروژه‌های ملی محسوب می‌شد اما چندی پیش تبدیل به پروژه استانی شد که تلاش خواهیم کرد که دوباره این طرح را به طرح ملی تبدیل نماییم.

صابونی اظهار داشت: احداث طولانی این پروژه به دلیل کمبود اعتبارات بودجه است که امیدواریم مسئولان با توجه بیشتر به اهمیت این پروژه و تخصیص اعتبارات ما را در احداث هرچه سریع‌تر آن یاری دهند.

به گفته مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز این پروژه 32 کیلومتر است که تقریباً بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و آماده آسفالت است.

وی گفت: این پروژه تونلی به طول 980 متر دارد که این دو پروژه را از هم جدا کرده و دقیقاً در وسط کار قرار گرفته است و مسافت را از شهر کرج تا طالقان به کمتر از چهل دقیقه می‌رساند.

این مسئول اظهار داشت: ادامه کار از طالقان تا تنکابن نیز به عنوان یک پروژه ملی محسوب می‌شود.

صابونی عنوان داشت: این پروژه هم اکنون در دست مطالعه بوده و هم اکنون مجوزها و مصوبات دولت را گرفته است و در مرحله انتخاب مشاور می‌باشد.

به گفته وی با احداث این پروژه راه در سال‌های آتی مسیر تهران تا تنکابن به کمتر از 140 کیلومتر می‌رسد.

انتهای پیام/2302/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول