اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شازند:

جریان برق سارق سیم‌های برق را به کام مرگ فرستاد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شازند گفت: جریان برق سارق سیم‌های برق را در شهرستان شازند به کام مرگ فرستاد.

جریان برق سارق سیم‌های برق را به کام مرگ فرستاد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، احمد رضا چگنی گفت: در پی اعلام وقوع سانحه برق گرفتگی در اراضی کشاورزی روستای کوسعلی در شهرستان شازند، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام و مشاهده شد در حوالی یک موتوخانه آب کشاورزی در روستای فوق فردی 35 ساله به علت برق گرفتگی جان خود را از دست داده است.

وی تصریح کرد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد فرد جان باخته از اهالی روستاهای همجوار بوده که در حال سرقت سیم برق دچار برق گرفتگی شده و جان خود را از دست داده است و آثار سوختگی ناشی از برق گرفتگی در صورت وی کاملاً مشهود بود.

فرمانده انتظامی شازند ادامه داد: همچنین در بررسی از محل، آلات و ادوات سرقت از جمله انبر، سیم چین، انبردست پیچ گوشتی و همچنین کابل‌های قطع شده فشار قوی کشف شد.

چگنی همچنین از شناسایی و دستگیری باند سارقان منزل در  این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مامورن پلیس آگاهی شهرستان با مشارکت ماموران کلانتری 11 تلاش خود را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند بیان داشت: در بررسی صحنه‌های سرقت و شگرد سارقان و همچنین انجام کارهای اطلاعاتی، اعضای این باند 3 نفره که ساکن یکی از محله‌های شهر شازند بودند شناسایی و دستگیر شدند.

به گفته وی متهمین دستگیر شده برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی انتقال و در بازجویی‌های فنی به 6 فقره سرقت منزل در شهرهای شازند، آستانه و مهاجران اعتراف کردند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/87003/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول